To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ψύχραιμος ο κόσμος της διαφήμισης στην εκλογή Τραμπ

Ψύχραιμος ο κόσμος της διαφήμισης στην εκλογή Τραμπ
Οι αρχικές αντιδράσεις των επενδυτών διαφήμισης και media στην είδηση της εκλογής του Donald Trump στην προεδρεία των Ηνωμένων Πολιτειών, φανερώνουν πως δεν πιστεύουν ότι θα υπάρξει σημαντική επίδραση στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη.

Το πρωί της Τετάρτης, η αξία της μετοχής του WPP, του μεγαλύτερου διαφημιστικού ομίλου στον κόσμο, δεν ήταν περισσότερο διαφοροποιημένη από τα συνηθισμένα, παρουσιάζοντας μικρή πτώση 1,6% (16,98 λίρες).

Παρόμοια ήταν η εικόνα και για τον γαλλικό όμιλο Publicis, Που παρουσίασε 1,6% (59,41 ευρώ), ενώ ο Havas διατηρήθηκε αμετάβλητος (7,17 ευρώ).

Ο media κολοσσός Vivendi συρρικνώθηκε ελάχιστα (-0,5%), ενώ ο ITV παρουσίασε αύξηση 0,8%.

Εξαίρεση στο γενικό κλίμα αποτέλεσε ο γιαπωνέζικος όμιλος Dentsu, που είδε την αξία της μετοχής του να πέφτει κατά 4,9%, συμβαδίζοντας με το χρηματιστήριο του Τόκυο.