To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Γ. Κωτσιόπουλος: Προσανατολισμένοι πάντα στον άνθρωπο

Γ. Κωτσιόπουλος: Προσανατολισμένοι πάντα στον άνθρωπο
H έννοια του well-being πριν από 30 χρόνια δεν ήταν ευρέως γνωστή, ο Γιώργος Κωτσιόπουλος όμως πραγματικά πίστεψε πως αυτό είναι το μέλλον και σήμερα έχει κατορθώσει να είναι επικεφαλής μιας ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο των συμπληρωμάτων διατροφής.


adb: Ποια είναι η φιλοσοφία της ISOPLUS και ποιες οι αξίες που πρεσβεύει στην 30χρονη πορεία της;

Γ.Κ.:
Όραμά μου από την αρχή της ISOPLUS, το 1986, ήταν να προσφέρω στους ανθρώπους φυσικά και ποιοτικά προϊόντα, που θα τους βοηθήσουν να έχουν καλύτερη υγεία, καλύτερη ζωή και ενέργεια, να πάνε τον εαυτό τους ένα βήμα πιο μπροστά. Να τους προσφέρω φυσικές λύσεις, που θα τους βοηθήσουν να απολαμβάνουν μια πιο ποιοτική ζωή. Αυτό το όραμα παραμένει αναλλοίωτο μέχρι σήμερα! Προσωπικά, είχα πάντα τη φιλοσοφία πως μια σωστή διατροφή με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά δίνει στον άνθρωπο καλύτερη υγεία και φόρμα, και πίστευα πως για να είναι ένας άνθρωπος υγιής, πρέπει να προσεγγίσει το θέμα της υγείας με ολιστικό τρόπο, φροντίζοντας δηλαδή σώμα και πνεύμα. Σίγουρα, τα πρώτα χρόνια τα συμπληρώματα διατροφής δεν ήταν τόσο διαδεδομένα στην Ελλάδα και η αλήθεια είναι ότι τότε τα έπαιρνε ένα πιο «ψαγμένο» κοινό, ωστόσο δεν θα έλεγα πως αυτό το γεγονός έκανε το ξεκίνημα πιο δύσκολο. Ήταν, αντίθετα, μια πρόκληση. Τα καταφέραμε, όμως, και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις αξίες μας. Πιστεύω στη συνεχή εξέλιξη και πρόοδο. Στο να χαράζεις ένα δρόμο, τον δικό σου δρόμο, και να προχωράς με ηθική, οργάνωση και δυναμισμό, για να χτίσεις αυτό το κάτι διαφορετικό που έχεις επιλέξει.

adb: Ποια είναι η στρατηγική που ακολουθείτε όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να αποτελείτε μια από τις πρώτες επιλογές για τους καταναλωτές;

Γ.Κ.:
Είμαστε προσανατολισμένοι στον άνθρωπο από την πρώτη στιγμή, είτε είναι οι καταναλωτές μας είτε οι συνεργάτες μας, είτε φυσικά η ίδια η ομάδα της ISOPLUS. Δουλεύουμε σκληρά, με οργάνωση και συνοχή, μέσα σε ένα θετικό κλίμα, έχοντας πάντα ως στόχο την πρόοδο. Εκπαιδεύουμε τους ανθρώπους μας και φροντίζουμε να εξελίσσονται και αυτοί μαζί με την εταιρεία. Είμαστε μια εταιρεία που βασίζεται σε γερά θεμέλια και εξελίσσεται με στρατηγική και ίδιους πόρους σταθερά και μεθοδικά, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που προκύπτουν στο δρόμο της.

adb: Μιλήστε μας για τα προϊόντα που εκπροσωπείτε στην ελληνική αγορά, αλλά και για τη δική σας σειρά, myelements.

Γ.Κ.:
Η ISOPLUS Α.Ε., επιδεικνύει 30 χρόνια εμπειρίας και αριστείας στην αντιπροσώπευση, διανομή και προώθηση φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα, κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου πωλήσεων. Το πρώτο μεγάλο brand και η ναυαρχίδα της εταιρείας έκτοτε, ήταν η Solgar, που ήρθε το 1992. Πριν από τη Solgar, όμως, τα πρώτα προϊόντα της εταιρείας ήταν 5 φυσικά συμπληρώματα διατροφής που βοηθούσαν στην άθληση, την ενέργεια και την υγεία του πεπτικού συστήματος. Σήμερα, η ISOPLUS συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά, καθώς πλέον αντιπροσωπεύει 4 κορυφαίους οίκους του εξωτερικού, Solgar, Optima, Nature’s Bounty & dr.organic, εμπλουτίζει τη δική της σειρά συμπληρωμάτων διατροφής myelements, και αναπτύσσει τις εξαγωγικές της δραστηριότητες. Όσον αφορά το δικό μας brand συμπληρωμάτων διατροφής myelements, δημιουργήθηκε το 2011, ωστόσο η ιδέα πίσω από αυτό, αλλά και όλη η αναζήτηση και προεργασία που έπρεπε να γίνει ώστε να μπορέσει να υλοποιηθεί, είχε ξεκινήσει κάποια χρόνια πριν. Έχοντας γνώση και πολύχρονη εμπειρία στον κλάδο, αλλά και αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε, ήταν μια φυσική εξέλιξη για εμάς. Να αξιοποιήσουμε, δηλαδή, το ιδιαίτερα αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό μας και να φτιάξουμε τα δικά μας προϊόντα, που θα εμπεριέχουν όλη τη φιλοσοφία της ISOPLUS. Έτσι η γκάμα της myelements περιλαμβάνει σήμερα μια εκτενή σειρά ποιοτικών συμπληρωμάτων διατροφής σε αναβράζουσα μορφή, το υψηλής ποιότητας υγρό πόσιμο κολλαγόνο Beautin Collagen, το συμπλήρωμα Krill Omega 3, τη νέα εξειδικευμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής myelements sports, για όσους ασχολούνται με την άσκηση και τον αθλητισμό, ενώ πολύ σύντομα θα εμπλουτιστεί με ακόμα περισσότερα καινοτόμα προϊόντα. Θα πρέπει να σημειώσω πως η δημιουργία της myelements ήταν ωστόσο και μια επιχειρηματική κίνηση κόντρα στο κλίμα των καιρών! Είμαι της άποψης ότι η ανάπτυξη έρχεται μέσα από τη συνεχή εξέλιξη και επένδυση. Ό,τι κάνεις, να το κάνεις καλά, να το αξιολογείς και να το πηγαίνεις πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Για εμάς η εξέλιξη είναι βασικό στοιχείο της ταυτότητάς μας.

adb: Ποια είναι η πορεία των εξαγωγικών σας δραστηριοτήτων; Σε ποιες χώρες έχετε παρουσία σήμερα; Σκοπεύετε να επεκταθείτε και σε άλλες αγορές;

Γ.Κ.:
Tο άνοιγμα στο εξωτερικό αποτέλεσε μια φυσιολογική εξέλιξη για την ISOPLUS. Για εμάς, ως μια ελληνική υγιής επιχείρηση, οι αγορές του εξωτερικού, και κυρίως οι αγορές των Βαλκανίων αλλά και της Κύπρου, αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης. Επιχειρούμε, λοιπόν, επενδύουμε και αναπτυσσόμαστε, αξιοποιώντας ίδια κεφάλαια. Ήδη δραστηριοποιούμαστε από το 2012 στη Βουλγαρία, από το 2014 σε Ρουμανία και Κύπρο, από το 2015 στην Αλβανία και πλέον και στη Σερβία, το Κόσοβο και τα Σκόπια, διαθέτοντας βέβαια μια δυναμική και ένα όραμα ακόμα μεγαλύτερης εξέλιξης!

adb: Η οικονομική ύφεση πόσο έχει επηρεάσει την αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής; Ποιες είναι οι καταναλωτικές τάσεις που παρατηρείτε να έχουν αναδυθεί στην αγορά τα τελευταία χρόνια;

Γ.Κ.:
Η κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής, όπως και η κατηγορία των τροφίμων, έχει δείξει μια ιδιαίτερη ανθεκτικότητα στην κρίση των τελευταίων 5 ετών, με αποτέλεσμα να μην έχει επηρεαστεί στο βαθμό που έχουν επηρεαστεί άλλοι κλάδοι αγαθών και υπηρεσιών. Καθώς οι καταναλωτές -ακόμα περισσότερο μέσα στην κρίση- έχουν ανάγκη να παραμείνουν υγιείς, δυνατοί και με υψηλά επίπεδα ευεξίας ώστε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον, αλλά και η γενικότερη στροφή -τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό- προς έναν πιο υγιή τρόπο ζωής, εντείνουν την ανάγκη μας για ενίσχυση του οργανισμού με συμπληρώματα διατροφής. Η συνεχής έρευνα στην κατηγορία και η αυξανόμενη ενημέρωση τόσο της ιατρικής κοινότητας όσο και των καταναλωτών έχουν, επίσης, συμβάλει στην ανάπτυξη της κατηγορίας. Βέβαια, όπως και οι περισσότεροι, αν όχι όλοι οι κλάδοι στην Ελλάδα, και αυτός των συμπληρωμάτων διατροφής έχει υποστεί τις αρνητικές επιπτώσεις από τη συνεχή κρίση καθώς και τα μέτρα που έχουν επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον κλάδο. Ακολουθώντας την τάση του κλάδου των τροφίμων, το 2016 ήταν η πρώτη χρονιά κατά την οποία είδαμε σημαντικά αρνητικά πρόσημα και για τον κλάδο των συμπληρωμάτων διατροφής, ο
οποίος έως τώρα αντιστεκόταν στις αρνητικές επιρροές του περιβάλλοντος. Όσον αφορά τις καταναλωτικές τάσεις, αυτό που έχει διαφανεί έντονα μέσα στα χρόνια της κρίσης είναι η στροφή των καταναλωτών από προϊόντα “nice-to-have” σε προϊόντα απαραίτητα για την υγεία και την ευεξία τους, τα οποία τους κάνουν να νιώθουν καλύτερα και βοηθούν στην επίλυση των προβλημάτων τους. Κατηγορίες με ιδιαίτερη ανάπτυξη είναι η ανάγκη για περισσότερη ενέργεια και τόνωση, η ενίσχυση του ανοσοποιητικού, η υγεία των αρθρώσεων και της καρδιάς, ενώ αυξάνονται και τα προβλήματα άγχους, στρες, μνήμης και συγκέντρωσης. Αυτό πάντως που διαφαίνεται έντονα, είναι ότι ειδικά μέσα στην κρίση και στον κλάδο της υγείας, οι καταναλωτές δεν ρισκάρουν εύκολα και παραμένουν πιστοί σε προϊόντα που έχουν υψηλή ποιότητα και αποδεδειγμένα αποτελέσματα.