Publicis Health: Ανακοίνωσε την πρώτη γυναίκα CEO
Η Publicis Health, που αποτελεί τμήμα του Publicis Groupe, ανακοίνωσε την επιλογή της Alexandra von Plato για την ανάθεση καθηκόντων CEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Publicis Health, που αποτελεί τμήμα του Publicis Groupe, ανακοίνωσε την επιλογή της Alexandra von Plato για την ανάθεση καθηκόντων CEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από τη Leo Burnett Worldwide θα αποτελέσει ο global president και CEO της εταιρείας, Rich Stoddart, σύμφωνα με όσα ο ίδιος ανακοίνωσε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των φετινών δράσεων για την ασφαλή χρήση του Internet, η καμπάνια Kids@Safety, στηρίζει το CSI Institute (Cyber Security International Institute), σε ένα καινοτόμο εγχείρημα διαδικτυακής εκπαίδευσης για γονείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στρατηγική συνεργασία της “Εξέλιξης” με το ReGeneration για την υλοποίηση του ReGeneration Academy of Digital Marketing Young Practitioners
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unilever αύξησε τις brand και marketing επενδύσεις της το 2017, σε αντίθεση με τη στρατηγική μείωσης κόστους που εφάρμοσε και σύμφωνα με όσα σχολίασε ο chief financial officer Graeme Pitkethly.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Στέλιος Αναστασιάδης, Πρόεδρος του ΣΔΕΚ, του επίσημου φορέα που εκπροσωπεί το χώρο της διαφήμισης και επικοινωνίας στην Κύπρο, και Διευθύνων Σύμβουλος της Telia & Pavla BBDO, μιλάει στο adbusiness για τη σημερινή εικόνα της αγοράς στη χώρα, τις προσπάθειες του Συνδέσμου αλλά και την επέτειο των 35 ετών πορείας που γιόρτασε η εταιρεία του μέσα στο 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H M&C Saatchi στηρίζει τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας παραγωγής, η οποία παρουσιάζει ένα ρόστερ γεμάτο από γυναίκες directors.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η A bit Of Greece ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με την Easy Home με στόχο το σχεδιασμό και την υλοποίηση στοχευόμενων ενεργειών marketing και On line marketing
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο επικεφαλής marketing της Nissan Europe, Philippe Saillard αποχώρησε από την εταιρεία, 9 μήνες μετά την ανάληψη του συγκεκριμένου ρόλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την πρώτη της παγκόσμια branding καμπάνια λανσάρει η Alibaba με θέμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες και εστίαση στις μικρές επιχειρήσεις, μέσω του μηνύματος "the greatness of small".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον απολογισμό του έργου του για το 2017 παρουσίασε την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018 «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΠΑΠ, πιστός στη στρατηγική του να δημιουργεί αξία για την ελληνική κοινωνία και την οικονομία, συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την υλοποίηση του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΟΠΑΠ Forward».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory