Unilever: Αύξησε τις επενδύσεις στα media το 2017
Η Unilever αύξησε τις brand και marketing επενδύσεις της το 2017, σε αντίθεση με τη στρατηγική μείωσης κόστους που εφάρμοσε και σύμφωνα με όσα σχολίασε ο chief financial officer Graeme Pitkethly.
Το πλάνο για τη μείωση κόστους κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ ανά έτος είχε ανακοινωθεί από τον FMCG κολοσσό τον περσινό Απρίλιο κι ενώ είχε προηγηθεί η αποτυχημένη απόπειρα εξαγοράς της από την Kraft Heinz.
Οι αλλαγές που προωθήθηκαν, περιλάμβαναν το "κόψιμο" των 3.000 συνεργατιδών δημιουργικών εταιρειών στο μισό, καθώς και τη μείωση του αριθμού των παραγόμενων διαφημίσεων. Αντίθετα, οι λιγότερες διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν, προβλήθηκαν για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.
Σε ομιλία του στους δημοσιογράφους, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2017, ο Pitkethly ανέφερε πως τα 2/3 των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν, επενδύθηκαν εκ νέου στη βελτίωση των δυνατοτήτων της.
Η επένδυση στο brand και στο marketing αυξήθηκαν, ενώ η media δαπάνη ήταν μεγαλύτερη κατά 250 εκατομμύρια ευρώ, ωφελούμενη κυρίως από τα χαμηλότερα κόστη παραγωγής. Το marketing μπάτζετ της εταιρείας για το 2016 ήταν 7,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τον Δεκέμβριο μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό planning από την PHD στη Mindshare χωρίς spec.
Στο μεταξύ, παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν την περσινή χρονιά σε ότι αφορά τη brand ασφάλεια και την ακρίβεια των μετρήσεων, ο Pitkethly υποστήριξε πως η Unilever επένδυσε περισσότερο στο digital.
Το πλάνο για τη μείωση κόστους κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ ανά έτος είχε ανακοινωθεί από τον FMCG κολοσσό τον περσινό Απρίλιο κι ενώ είχε προηγηθεί η αποτυχημένη απόπειρα εξαγοράς της από την Kraft Heinz.
Οι αλλαγές που προωθήθηκαν, περιλάμβαναν το "κόψιμο" των 3.000 συνεργατιδών δημιουργικών εταιρειών στο μισό, καθώς και τη μείωση του αριθμού των παραγόμενων διαφημίσεων. Αντίθετα, οι λιγότερες διαφημίσεις που δημιουργήθηκαν, προβλήθηκαν για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.
Σε ομιλία του στους δημοσιογράφους, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας για το 2017, ο Pitkethly ανέφερε πως τα 2/3 των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν, επενδύθηκαν εκ νέου στη βελτίωση των δυνατοτήτων της.
Η επένδυση στο brand και στο marketing αυξήθηκαν, ενώ η media δαπάνη ήταν μεγαλύτερη κατά 250 εκατομμύρια ευρώ, ωφελούμενη κυρίως από τα χαμηλότερα κόστη παραγωγής. Το marketing μπάτζετ της εταιρείας για το 2016 ήταν 7,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ τον Δεκέμβριο μετακίνησε τον παγκόσμιο λογαριασμό planning από την PHD στη Mindshare χωρίς spec.
Στο μεταξύ, παρά τις ανησυχίες που εκφράστηκαν την περσινή χρονιά σε ότι αφορά τη brand ασφάλεια και την ακρίβεια των μετρήσεων, ο Pitkethly υποστήριξε πως η Unilever επένδυσε περισσότερο στο digital.