To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nissan Europe: Αλλαγή στη θέση του επικεφαλής marketing

Nissan Europe: Αλλαγή στη θέση του επικεφαλής marketing
Ο επικεφαλής marketing της Nissan Europe, Philippe Saillard αποχώρησε από την εταιρεία, 9 μήνες μετά την ανάληψη του συγκεκριμένου ρόλου.

Ο Saillard θα αντικατασταθεί από τον marketer της Renault, Ken Ramirez, που αναλαμβάνει καθήκοντα senior vice president του τμήματος sales και marketing, με βάση στην Ελβετία.

Ο Ramirez θα επιβλέπει το σύνολο των προσπαθειών στις πωλήσεις και το marketing για τη Nissan στην ευρωπαϊκή περιφέρεια, ενώ είναι επιφορτισμένος να καταστήσει τη Nissan σαν "την πιο επιθυμητή ασιατική μάρκα αυτοκινήτου στην Ευρώπη". Στη Renault αποτελούσε senior vice president, sales and marketing για 34 αγορές της Ευρώπης, ενώ εντάχθηκε για πρώτη φορά στην κοινοπραξία Renault-Nissan το 2002. Όσο για τον Saillard, βρισκόταν στη Nissan από το 2006, έπειτα από μια μακρά καριέρα στη Ford.

"Είμαστε ενθουσιασμένοι με την επιστροφή του Ken στη Nissan και ποντάρουμε στις ηγετικές του ικανότητες για την επίτευξη των στόχων μας στην Ευρώπη. Παράλληλα, ευχαριστούμε τον Philippe για τη συνεισφορά του στην εταιρεία επί 12 έτη" σχολίασε ο chairman της Nissan Europe, Paul Willcox.       
TAGS: Nissan