CICERO: Ένα νέο agency στο χώρο της διαφήμισης
Η CICERO ιδρύθηκε το 2016. Πήρε το όνομά της από τον φιλόσοφο Κικέρωνα, οι αρχές του οποίου συνοψίζουν τη φιλοσοφία της εταιρίας και των ανθρώπων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η CICERO ιδρύθηκε το 2016. Πήρε το όνομά της από τον φιλόσοφο Κικέρωνα, οι αρχές του οποίου συνοψίζουν τη φιλοσοφία της εταιρίας και των ανθρώπων της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο των ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της 24MEDIA, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου επίσκεψη του Sport24 Radio 103,3 στον σύλλογο γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια “Φλόγα”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρελθόν από την AKQA αποτελεί ο international creative director Duan Evans έπειτα από εσωτερική έρευνα που πραγματοποίησε ο μητρικός όμιλος WPP σχετικά με ζητήματα της συμπεριφοράς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θέση chief ethics officer απέκτησε το δίκτυο της Ogilvy & Mather και την κάλυψε με την Donna Pedro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προβάδισμα φέρεται να έχει αποκτήσει η Dentsu για την ανάληψη χειρισμού του, ύφους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της Jaguar Land Rover.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΑΝΤ1, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας, έχει στηρίξει και συνεχίζει να στηρίζει ενεργά δεκάδες Οργανισμούς που διακρίνονται για το ουσιαστικό ανθρωπιστικό και κοινωνικό τους έργο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με το λανσάρισμα της «Κίνησης που κάνει τη διαφορά», η British American Tobacco Hellas, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και οι Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) ξεκινούν καμπάνια υπεύθυνης κοινωνικής συμπεριφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται το πρόγραμμα δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας της WIND για ισότιμη πρόσβαση όλων των Ελλήνων στις απεριόριστες δυνατότητες της επικοινωνίας, με τους ανθρώπους της εταιρείας να ταξιδεύουν από την Ανάφη στη Σίκινο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς του για εξορθολογισμό των επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, το Publicis Groupe ανακοίνωσε ότι κάθε εταιρεία του θα συγκεντρώσει τα γραφεία της σε ενιαίο χώρο, σε έξι μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Carlsberg λανσάρει σε παγκόσμια κλίμακα το repositioning που πραγματοποίησε στη μητρική αγορά της Δανίας, έπειτα από την προσθήκη της Fold7 στο ρόστερ συνεργαζόμενων εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η δύναμη της αγάπης και της προσφοράς είναι ο καμβάς της φετινής χριστουγεννιάτικης 360ο καμπάνιας της ΑΒ Βασιλόπουλος, που αποτελεί την αφετηρία και τον κορμό για μια σειρά από CSR ενέργειες. Οι άνθρωποι της JWT Athens και της ΑΒ Βασιλόπουλος μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι επικεφαλής των 28 χωρών της Coca-Cola ΗBC βρέθηκαν στην Αθήνα και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με 100 νέους στο πλαίσιο του Προγράμματος Youth Empowered
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory