To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Προς Dentsu τα media της Jaguar Land Rover

Προς Dentsu τα media της Jaguar Land Rover
Προβάδισμα φέρεται να έχει αποκτήσει η Dentsu για την ανάληψη χειρισμού του, ύφους 500 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της Jaguar Land Rover.

Η εταιρεία αυτοκινήτων υποστήριξε πως δεν έχει ληφθεί ακόμα η τελική απόφαση για τον νικητή του σχετικού spec, με εκπρόσωπό της να επισημαίνει πως: "οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη". Η Mindshare του ομίλου WPP διατηρούσε τον Media λογαριασμό της Jaguar Land Rover για 17 χρόνια, ενώ τόσο εκείνη όσο και η Dentsu δεν προχώρησαν σε κάποιο σχόλιο.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η αυτοκινητοβιομηχανία ξοδεύει περί τα 500 εκατομμύρια το χρόνο σε media και marketing σκοπούς. Η δράση της εκτείνεται σε πέντε βασικές περιφέρειες: Ηνωμένο Βασίλειο, Ευρώπη, Κίνα, Ηνωμένες Πολιτείες και υπόλοιπος κόσμος. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως οι Jaguar και Land Rover διαφημίζονται σαν ξεχωριστά brands, ενώ ο Felix Bräutigam αναλαμβάνει από την 1η Ιανουαρίου χρέη chief marketing officer για την εταιρεία, προερχόμενος από την Porsche.