
Super League: Επίσημα χορηγοί οι εταιρείες Σαββίδη
Η «Σουρωτή» και το «Μακεδονία Παλλάς» είναι οι νέοι χορηγοί της Super League, μιας και οι ομάδες είχαν ψηφίσει υπέρ της πρότασης των εταιριών του Ιβάν Σαββίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Σουρωτή» και το «Μακεδονία Παλλάς» είναι οι νέοι χορηγοί της Super League, μιας και οι ομάδες είχαν ψηφίσει υπέρ της πρότασης των εταιριών του Ιβάν Σαββίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTη συνεισφορά του στην ελληνική οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον, αλλά και τη συμβολή του στον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας μας, παρουσίασε ο Όμιλος ΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MillerCoors αναθεώρησε το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών για το brand Miller για πέμπτη φορά μέσα σε λιγότερο από έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Group προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας PR και στρατηγικής επικοινωνίας, Salt, καθώς επιθυμεί να προσθέσει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων στις προσφορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις λοιπές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης έθεσε την Τρίτη 11 Ιουλίου σε δημόσια διαβούλευση ένα νέο Σχέδιο Εθνικής Στρατηγικής για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Επιχειρηματικότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 2η συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλευρό των Γιατρών Χωρίς Σύνορα βρίσκεται η «Εθνική Πανγαία ΑΕΕΑΠ» μέσω της δωρεάς Κινητής Ιατρικής Μονάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Spark Foundry, η media εταιρεία που μέχρι πρότινος ήταν γνωστή σαν Mediavest Spark, επέλεξε τον βετεράνο του Publicis Groupe, John Antoniades για να καθοδηγήσει την παγκόσμια ανάπτυξη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ global chief information officer του News Corp, Dominic Shine θα ενταχθεί στο Dentsu Aegis Network σαν ο πρώτος του chief technology officer από τις αρχές Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διαμαρτυρία κατά του Στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών προχωρά το McCann Worldgroup, με αφορμή το "κόψιμό" του από σχετική διαδικασία διαφημιστικής και marketing αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρόσφατη έρευνα της FutureBrand, που αξιολογεί το brand κάθε χώρας, φέρνει την Ιαπωνία στην κορυφή και «ρίχνει» την Ελλάδα, που έχει χάσει πολύ και σημαντικό έδαφος, στην 30ή θέση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Saatchi & Saatch London προσφέρει στο brand παγωτού Haagen-Dazs μια πιο νεανική αίσθηση, με ένα νέο διαφημιστικό σποτ που έχει τίτλο "Everyday Made Extraordinary".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory