Samsung: Συνεργασία με τον M. Neville
Τη συνεργασία της με τον βραβευμένο με Όσκαρ κινηματογραφιστή Morgan Neville ανακοίνωσε η Samsung Electronics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τον βραβευμένο με Όσκαρ κινηματογραφιστή Morgan Neville ανακοίνωσε η Samsung Electronics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παγκόσμιος προμηθευτής τεχνολογικών λύσεων πληροφορικής και επικοινωνιών ανακοινώνει πως ο Lionel Messi αναλαμβάνει τον ρόλο του Global Brand Ambassador
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ανακοίνωση τεσσάρων σημαντικών προσθηκών στα κεντρικά της γραφεία, προχώρησε η Gant, 18 μήνες μετά την άφιξη του νέου CEO Patrick Nilsson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρία Xcubed ανακοινώνει την πρόσφατη στρατηγική συνεργασία της με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες Sports Marketing και Brand Activation στον κόσμο, την PRISM.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκλήρωση διασύνδεσης 43 νοσοκομείων και κέντρων υγείας μέσω υπερσύγχρονων μονάδων τηλεϊατρικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat Chrysler Automobiles ονόμασε την DDB Chicago σαν την βασική δημιουργική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Jeep και Alfa Romeo στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 31 Μαρτίου, το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου διοργανώνει την ημερίδα Design for Growth.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠόσες εταιρείες μένουν και ποιοι θα τις διοικούν, σε εξέλιξη που ακολουθεί την προ μηνών γενική αναδιάρθρωση του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε η δράση ΣΤΗΡΙΖΩ που υλοποίησε η ΕΙΤΗΣΕΕ σε συνεργασία με τα μέλη της, τους έξι Ιδιωτικούς Τηλεοπτικούς Σταθμούς Εθνικής Εμβέλειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧρυσό βραβείο Ermis απέσπασε το GLOW 100 Pop Up Store του περιοδικού GLOW και η YARD για την υλοποίηση του project,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hyatt Hotels επέλεξε τη MullenLowe σαν την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα για το σύνολο των 12 brands που διαθέτει, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδική εκδήλωση του National Geographic Channel και ειδική προβολή του ντοκιμαντέρ \"He Named Me Malala\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory