To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Αναδιαρθρώνει το παρακλάδι των Media

Publicis: Αναδιαρθρώνει το παρακλάδι των Media
Publicis: Αναδιαρθρώνει το παρακλάδι των Media

Λίγους μήνες μετά την ανακοίνωση του chairman και CEO, Maurice Levy για τη γενική αναδιάρθρωση του δικτύου του Publicis Groupe, ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας αποκάλυψε ένα νέο σχέδιο για το media παρακλάδι της, την Publicis Media, με στόχο την απλοποίηση των επιχειρήσεών της. Έπειτα από την προ ολίγων μηνών γενική αναδιάρθρωση, τα subgroups που είχαν προκύψει, ήταν τα Publicis Communications, Publicis Media, Publicis Sapient και Publicis Healthcare.

Στο group Publicis Media, που καθοδηγούσε ο Steve King, περιελάμβανε τις εταιρείες Starcom Mediavest, ZenithOptimedia, VivaKi, Performics, MRY και Moxie. Με τα νέα δεδομένα, οι έξι εταιρείες θα συγχωνευθούν σε τέσσερις, με την κάθε μια να διαθέτει και τον δικό της brand president. Έτσι, η Starcom θα καθοδηγείται από την Lisa Donhue, η Zenith από τον Vittorio Bonori, η ένωση των Mediavest και Spark από τον Brian Terkelsen και αυτή των Optimedia και Blue 449 από τον Andras Vigh.

Το programmatic παρακλάδι της Publicis, η VivaKi θα παραμείνει μέρος του group Publicis Media, με τις ικανότητές της να ενσωματώνονται στον συνολικό κόμβο, ενώ «η Performics θα παραμείνει το global performance marketing brand της Publicis Media» σύμφωνα με την ανακοίνωση του ομίλου. Καμία αναφορά δεν έγινε για τις Moxie και MRY, η τύχη των οποίων είχε καθοριστεί από τη γενική αναδιάρθρωση του Groupe.

"Η νέα Publicis Media, όπως σχεδιάστηκε από τον Stgeve King, είναι πλήρως εξοπλισμένη για να ανταποκριθεί στις μελλοντικές προκλήσεις και να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της" ανέφερε σχετικά ο Levy.