Omnicom: Παρουσίασε νέο δίκτυο healthcare marketing
Κατάργηση των LLNS, Corbett και δημιουργία της TBWA/Worldhealth
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάργηση των LLNS, Corbett και δημιουργία της TBWA/Worldhealth
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία, για πρώτη φορά φέτος και το Πάσχα, θα προσφέρει σε 3.000 οικογένειες με παιδιά ένα καλάθι γεμάτο με προϊόντα για το εορταστικό τους τραπέζι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ K. Stanners αντικαθιστά τον P. Del Campo, που αποχώρησε πρόσφατα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού προχωρά η Seat, η μάρκα αυτοκινήτου που ανήκει στη Volkswagen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμφωνία για τα logos στις φανέλες δεν έχει υπογραφεί ακόμα στο NBA, ωστόσο ο σύλλογος του Toronto ξεκίνησε τις προκαταρκτικές συζητήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νικητές αναδείχθηκαν από τα σχολεία των Γιαννιτσών, της Αγίας Παρασκευής και της Παλλήνης!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Mythos ανανεώνεται, με easy open καπάκι και νέα ετικέτα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Think Plus ολοκλήρωσε με επιτυχία το repackaging των προφυλακτικών της εταιρίας Again.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone προσέλαβε τον πρώην marketer του Xbox, Paul Evans, προκειμένου να ηγηθεί των παγκόσμιων media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Target Corp. μετακινεί τις media planning επιχειρήσεις της στη GroupM, έπειτα από 4 δεκαετίες συνεργασίας με τη Haworth.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥλοποίηση μιας σειράς δράσεων για την αποκατάσταση και βελτίωση των πινακίδων οδικής σήμανσης που έχουν υποστεί βανδαλισμούς σε κεντρικούς δρόμους της Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει την θέση της Διευθύντριας Μάρκετινγκ για τις κατηγορίες τροφίμων και προϊόντων στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory