
FF Group: Στηρίζει τις κοινωνικές δομές του Δήμου Αθηναίων
Σημαντική δωρεά 400 και πλέον ειδών ένδυσης στο ΚΥΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική δωρεά 400 και πλέον ειδών ένδυσης στο ΚΥΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Dentsu ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 83,5 δισεκατομμυρίων γιέν για το έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου, με οριακή ποσοστιαία αύξηση 0,5%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι founders της Kitcatt Nohr Alexander Shaw (KNAS) προχώρησαν σε καταγγελία εναντίον του Publicis Groupe, αξιώνοντας 8,5 εκατομμύρια λίρες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Ατζέντα 2030» και οι 17 παγκόσμιοι Στόχοι στο επίκεντρο του Συνεδρίου που συνδιοργανώνουν το CSR HELLAS και το Συμβούλιο ΣΕΒ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία εξελίσσεται το πρόγραμμα πρώτου επαγγελματικού προσανατολισμού και mentoring σε μαθητές Λυκείου και της τελευταίας τάξης του Γυμνασίου με την επωνυμία Learning Business.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Easy 97.2, o ραδιοφωνικός σταθμός που στηρίζει συνεχόμενα σημαντικές ενέργειες εγκαινιάζει για πρώτη φορά φέτος, την δράση «Νοιάζομαι…είναι Easy».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Utah Jazz είναι ο πλέον πρόσφατος σύλλογος του NBA που εκμεταλλεύτηκε τη νέα νομοθεσία της λίγκας, η οποία επιτρέπει τη διαφήμιση στη φανέλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δίκτυο PHD του Omnicom Media Group κέρδισε τα περισσότερα new business μέσα στο 2016, σύμφωνα με τη σχετική παγκόσμια κατάταξη που παρουσίασε η εταιρεία ερευνών RECMA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic παρουσίασε αύξηση εσόδων 3,2% για το περσινό οικονομικό έτος, τη στιγμή που οι εγχώριες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, βελτιώθηκαν κατά, περίπου, 5%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔωρεές άνω των 106 εκ. δολαρίων σε περισσότερους από 230 οργανισμούς πραγματοποίησε η The Coca-Cola Company σε συνεργασία με το Ίδρυμά της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) μέσα στο 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Merck, μία εταιρεία ηγέτης στο χώρο των επιστημών και της τεχνολογίας, έλαβε πιστοποίηση στην Ευρώπη και στην Ελλάδα ως κορυφαίος εργοδότης που κάποιος θα επέλεγε να απασχοληθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory