To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Miller Coors: Στη DDB τα media της Miller Lite

Miller Coors: Στη DDB τα media της Miller Lite
Η MillerCoors επιβεβαίωσε τη φημολογία που την ήθελε να καταλήγει οριστικά στη νέα digital και social media συνεργάτιδα του brand Miller Lite.

Σύμφωνα με την επίσημη θέση της ζυθοποιίας, η DDB Chicago είναι εκείνη που αναλαμβάνει τη συγκεκριμένη ευθύνη, στη μετακίνηση του λογαριασμού από την DigitasLBi. "Μέσα στην εβδομάδα, μετακινήσαμε την ψηφιακή δημιουργική δουλειά της Miller Lite από τη Digitas στην DDB Chicago. Η MillerCoors θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τη Digitas στο τεχνικό μέρος της επιχείρησης, καθώς παρέχει υποστήριξη και ψηφιακή παραγωγή στα websites και τις πλατφόρμες της εταιρείας μας" ανέφερε εκπρόσωπος της MillerCoors.

Σημειώνεται πως πριν από 10 χρόνια, η Digitas LBi Chicago είχε αναδειχτεί νικήτρια στη διαδικασία αναθεώρησης των ψηφιακών marketing συνεργασιών της Miller Brewing, της τότε ιδιοκτήτριας των Miller Lite και Miller Genuine Draft. Στο δημιουργικό σκέλος, υπεύθυνη για τη MillerCoors είναι από τον Απρίλιο του 2016 η 180LA, η οποία πήρε τη δουλειά χωρίς αναθεώρηση από την TBWA\Chiat\Day Los Angeles.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Kantar Media, η MillerCoors ξόδεψε περί τα 130 με 150 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα για την προώθηση της Miller Lite το 2016 και το 2015 αντίστοιχα.