Honda: Στη Dentsu Aegis τα ευρωπαϊκά media
Τέλος στη συνεργασία με την SMG στην περιφέρεια Ευρώπης έπειτα από 13 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέλος στη συνεργασία με την SMG στην περιφέρεια Ευρώπης έπειτα από 13 χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακρίθηκε η αγορά του Ην. Βασιλείου με 6 Grand prix, στο Φεστιβάλ που πραγματοποιήθηκε στο Βέλγιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble ανέθεσε το μεγαλύτερο μέρος του media buying and planning λογαριασμού της για την αγορά της Βόρειας Αμερικής στην Omnicom Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναδιάρθρωση της ομάδας πωλήσεων της περιφέρειας ΕΜΕΑ, που έχει τη βάση της στο Λονδίνο, προχωρά η Forbes Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή τη μακρόχρονη προσφορά της στον ελληνικό Πολιτισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MAGIQ DOORZ δημιούργησε το νέο τηλεοπτικό σποτ της Dur, της γνωστής για τη διαχρονική κομψότητά της, ελληνικής εταιρείας ανδρικής ένδυσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ media εταιρεία πρόσθεσε στις αρμοδιότητές της τη Νότια Αφρική και δημιούργησε μια νέα περιφέρεια δράσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημη εκδήλωση και βράβευση των επιχειρήσεων που ξεχώρισαν την περίοδο 2010-2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος της ενέργειας της Warply η στήριξη του Κόμβου Αλληλοβοήθειας του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ A. Santos καλύπτει το κενό του M. Mathieu, που μετακόμισε στη Samsung...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova παρουσιάζει την πιο ολοκληρωμένη 3Play πρόταση, που καλύπτει όλη την οικογένεια σε ψυχαγωγία και επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμός για την ευρωπαϊκή αγορά από την εταιρεία στοιχημάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory