Συμμαχία για την Ελλάδα: Παράταση στην έκθεση ζωγραφικής
Παράταση της Έκθεσης Ζωγραφικής με θέμα «Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών» στο εμπορικό κέντρο GOLDEN HALL έως τις 8 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παράταση της Έκθεσης Ζωγραφικής με θέμα «Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών» στο εμπορικό κέντρο GOLDEN HALL έως τις 8 Απριλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τι ισχύει με το νεανικό marketing και την επικοινωνία προϊόντων στις ηλικίες 13-35 ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Direction Βusiness Network ετοιμάζει για 7η συνεχή χρονιά την Ειδική Έκδοση CSR Reports για τους Απολογισμούς Αειφορίας και συγκεκριμένα τις τάσεις και τις εξελίξεις όσον αφορά την πρακτική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Grace Foundation ανακοινώνει τη δεύτερη ετήσια δωρεά του στα Παιδικά Χωριά SOS, μέσω της πρωτοβουλίας «Give with Grace»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο David Droga, ο ιδρυτής και creative chairman της Droga5, είναι εκείνος που θα τιμηθεί από το φετινό Φεστιβάλ των Καννών με την απονομή του Lion of St Mark.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cereal Partners προσέλαβε τη Mother σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα για τις μάρκες Lion και Cheerios.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόκειται για μία από τις δυσκολότερες και πιο απαιτητικές γενιές όσον αφορά το marketing. Κυριολεκτικά «κολλημένοι» με το κινητό τους, οι millennials δεν πείθονται εύκολα και δεν προβαίνουν σε αγορές, αν πρώτα δεν ενημερωθούν καλά για ένα προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ολλανδική εταιρεία παιδικών καροτσιών Bugaboo επιχειρεί να ανακτήσει μέρος της χαμένης αίγλης των τελευταίων χρόνων, με το λανσάρισμα μιας νέας παγκόσμιας brand καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Unicef προσέλαβε την FCB Inferno για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας καμπάνιας γύρω από τα παιδιά προσφύγων και μεταναστών, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΑΒ Βασιλόπουλος «γεμίζει» με χρώματα το φετινό Πάσχα και προσφέρει χαμόγελα στα παιδιά του Συλλόγου «Φλόγα»!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Athens 3rd Customer Experience Festival που διοργανώνει η SECRET KEY, ανοίγει και φέτος την αυλαία του στις 25 Μαΐου...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι καρδιές της Folli Follie χτυπούν δυνατά για τα παιδιά σε μία ξεχωριστή φωτογραφική έκθεση στο κέντρο της Αθήνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory