Το Humarketing προσφέρει σε έναν άνθρωπο της Αγοράς
Τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, στις 16:30, θα πραγματοποιηθεί η εσπερίδα που διοργανώνει η Direction Business Network για τη στήριξη του Θ,. Τσεμπερούλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, στις 16:30, θα πραγματοποιηθεί η εσπερίδα που διοργανώνει η Direction Business Network για τη στήριξη του Θ,. Τσεμπερούλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου,οι ποδηλάτες του Wheeling2help διέρχονται από την Αθήνα και κάνουν στάση στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, με τη στήριξη της κοινότητας των Green Angels.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέχρι τον Νοέμβριο αναμένεται να έχει ανακοινωθεί ο νέος chief executive του Publicis Groupe, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Maurice Levy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα έμβλημα που είχε εγκαταλείψει για αρκετά χρόνια, από εμπορικής πλευράς, αποφάσισε να επαναφέρει η Bacardi στην πρόσφατη παγκόσμια καμπάνια της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παγκόσμια Ημέρα για τη νόσο Alzheimer και η τεχνολογία βοηθά εκατομμύρια συνανθρώπους μας με τη συμβολή της COSMOTE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΟΠΑΠ ανακοίνωσε την ανανέωση της χορηγικής συνεργασίας με την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή για τα επόμενα τέσσερα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ανάγκες των επιχειρήσεων για εκπαίδευση σε θέματα digital marketing και επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η εταιρεία συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών του κλάδου της στο δείκτη αειφορίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Michael Shane προήχθη σε παγκόσμιο επικεφαλής του digital innovation της Bloomberg Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MDC Partners προχώρησε στην πρόσληψη της Lotta Malm Hallqvist, για την ανάθεση καθηκόντων managing director και chief marketing officer στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενος στον κόσμο επέλεξε για πρώτη φορά γυναίκα, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief executive!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΠΑΕΓΑΕ είναι η πρώτη 3PL εταιρεία στην Ελλάδα που δημοσιεύει απολογισμό με βάση πίνακες GRI-G4.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory