
My Market: Ξεκίνησε η μετατροπή των καταστημάτων της Βερόπουλος
Η νέα εποχή της METRO ξεκίνησε πλέον και επίσημα με τα εγκαίνια του πρώτου My market στην Ριζούπολη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εποχή της METRO ξεκίνησε πλέον και επίσημα με τα εγκαίνια του πρώτου My market στην Ριζούπολη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΩς Επίσημος Χορηγός της διοργάνωσης συμβάλλει με μια σειρά πολύπλευρων ενεργειών στην προώθηση του δρομικού κινήματος και της κοινωνικής αλληλεγγύης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαξίδι σε 29 νησιά του Αιγαίου, με σημαντικές δράσεις για την εξοικονόμηση του νερού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Microsoft Ελλάς και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασαν το συλλεκτικό κινητό, “Dimitris Diamantidis Microsoft Lumia 650 Special Edition”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην διεύθυνση του τμήματος μάρκετινγκ της αλυσίδας σούπερ μάρκετ ΙΝΚΑ έχει αναλάβει η Μαριάννα Μηλάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροώθηση ευρωπαϊκής σταφίδας σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και ΗΑΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν έκοψε τους δεσμούς της με την ποδοσφαιρική λίγκα το τραπεζικό ίδρυμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραιτήθηκε ο Martinez, στη θέση του η Tamara Ingram που αποτελούσε chief client team officer στον WPP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα καταθέσει άμεσα σχετικό υλικό στον Υπουργό Επικρατείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε το δεύτερο video της σειράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο FOX Life έρχεται να δώσει νέα γεύση στις Κυριακές μας… με μενού τις καλύτερες σειρές μαγειρικής, από παγκοσμίου φήμης chefs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τον βραβευμένο με Όσκαρ κινηματογραφιστή Morgan Neville ανακοίνωσε η Samsung Electronics.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory