Marketing Greece: Νέο Tumblr Campaign Page για τη Χαλκιδική
Η Marketing Greece και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσιάζουν στον ψηφιακό κόσμο τον εξωτικό παράδεισο της Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Marketing Greece και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσιάζουν στον ψηφιακό κόσμο τον εξωτικό παράδεισο της Ευρώπης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκδήλωση στην κυπριακή πρεσβεία από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Executive MBA του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ολοκληρώθηκε τo κοινωνικό πρόγραμμα, στο πλαίσιο του οποίου, η Alpha Bank προσφέρει ιατρικά μηχανήματα σε ελληνικά νησιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δράσεις στο πλαίσιο συμμετοχής στο TAG
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η PHD ήταν η νικήτρια εταιρεία στο spec για τον παγκόσμιο, ύψους 2 δισεκατομμυρίων λιρών, media planning και buying λογαριασμού του Volkswagen Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεχίζεται μέχρι την 10η Ιουλίου ο Φοιτητικός Διαγωνισμός για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη “Νίκος Αναλυτής”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα δέκα φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ σε πόλεις της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H SOLID σχεδίασε τη βόλτα στην ιστορία του παγωτού, με ένα συλλεκτικό λεωφορείο, για την καμπάνια των 80 χρόνων ΕΒΓΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η AT&T προχωράει σε αναθεώρηση των δημιουργικών και Media λογαριασμών του για τις Ηνωμένες Πολιτείες,
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιοι εκλέχθηκαν στο πλαίσιο της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μελών της ΕΕΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η σημαντική αυτή συμφωνία ξεκινά εντός τους έτους, με τη μετονομασία του περίφημου Γκραν Πρι της Monza
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για 3η συνεχή χρονιά στις κορυφαίες θέσεις μεταξύ των εταιρειών που θέλει να εργαστεί η Γενιά Υ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory