To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

JWT: Ποιά brands θα ωφελήσει το Brexit

JWT: Ποιά brands θα ωφελήσει το Brexit
Τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία μετά το δημοψήφισμα

Το Brexit προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες στα brands εκείνα που είναι ικανά να εξηγήσουν αποτελεσματικά την επίδραση της ψήφου στους καταναλωτές, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της J Walter Thompson Europe.

Η μελέτη που επεκτάθηκε σε 1.000 ανθρώπους στη Βρετανία μετά το δημοψήφισμα, βρήκε πως το 69% αναμένει αρνητικό αντίκτυπο στα brands από την απόφαση αποχώρησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση, το 56% προέβλεψε αρνητικό αντίκτυπο στο κόστος προϊόντων και υπηρεσιών και το 45% πιστεύει πως το Brexit θα επηρεάσει τη δαπάνη.

Ωστόσο, το 71% ανέφερε πως τα brands μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση των καταναλωτών γύρω από τη σημασία του Brexit στα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Όπως φαίνεται, οι μάρκες δεν κάνουν αρκετά, καθώς το 67% υποστήριξε πως θα έπρεπε να έχουν "καλύτερη επικοινωνία σχετικά με την προέλευση των προϊόντων και υπηρεσιών τους".

"Οι εταιρείες και τα brands πρέπει να υπερδιπλασιάσουν τις προσπάθειες για να γίνουν συνεργάσιμα, open minded και να σκεφτούν τις πιθανότητες να κινηθούν πέρα από τα όριά τους ή ακόμα και πέρα από τους καταναλωτές" ανέφερε ο CEO της JWT Europe, Toby Hoare.  
TAGS: JWT, Brexit