To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στα Fallon ο λογαριασμός της Expedia

Στα Fallon ο λογαριασμός της Expedia
Η Expedia προχώρησε στην πρόσληψη της Fallon, προκειμένου να της αναθέσει τον χειρισμό του διαφημιστικού της λογαριασμού στην Ευρώπη, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.

Βάσει της εξέλιξης αυτής, ο λογαριασμός του online ταξιδιωτικού portal μετακινείται από την Ogilvy & Mather London στη Fallon, με την πρώτη να μην συμμετέχει στον διαγωνισμό για τη διατήρηση του δικαιώματός της.

Απέναντι στη Fallon, διαγωνίστηκαν οι Anomaly, Joint και Mother, ενώ οι αγορές που επηρεάζει ο λογαριασμός είναι αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, της Δανίας, της Ολλανδίας, του Βελγίου, της Νορβηγίας, της Σουηδίας, της Φινλανδίας, της Ισπανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας.

Ο senior director του marketing της Expedia, Andrew Cooker, σε συνεργασία με την Oystercatchers διαχειρίστηκαν τη διαδικασία αναθεώρησης. Σημειώνεται πως το online portal είχε προσλάβει την Ogilvy & Mather το 2010, για τον πανευρωπαϊκό διαφημιστικό λογαριασμό ύψους 40 εκατομμυρίων λιρών.

Η PHD χειρίζεται τα media από το 2003, με εκπρόσωπο της Expedia να ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχουν άμεσα πλάνα αναθεώρησης του media planning and buying. "Η Fallon μας προσέφερε ένα δείγμα μαγείας κατά την παρουσίαση" ανέφερε ο Cooker, σχολιάζοντας το αποτέλεσμα του διαφημιστικού spec. 
TAGS: Expedia, Fallon