
Leo Burnett: Αποχωρεί ο global CSO G. Hedger
Παρελθόν από τη Leo Burnett αναμένεται να αποτελέσει ο global chief strategy officer, Giles Hedger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν από τη Leo Burnett αναμένεται να αποτελέσει ο global chief strategy officer, Giles Hedger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο νέα brands αποκτούν ταυτότητα με την υπογραφή της YALOS BRANDING INTELLIGENCE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρακτορείο μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια προετοιμάζεται για τις εκδηλώσεις του 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨηλά κράτησαν τον πήχυ για ακόμη μια χρονιά οι ελληνικές εταιρείες επικοινωνίας, αποσπώντας βραβεία σε διεθνείς διοργανώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε τις εξειδικευμένες προτάσεις του COSMOTE One τα μέλη μιας οικογένειας απολαμβάνουν περισσότερο Internet και ομιλία στο σταθερό και το κινητό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ P. Seifert αντικαθιστά τον M. Young που θα συνεχίσει σαν worldwide chairman μέχρι τον Σεπτέμβρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κεντρικό μήνυμα “Κeep Calm and Reward Retail!”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo διαγωνισμό “Skeptic or Believer?” που διενεργείται μέσα από τη σελίδα του στο Facebook, πραγματοποιεί το κανάλι FOX.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο spec της γνωστής εταιρείας μηχανών θα εστιάσει σε δημιουργικό, digital και media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ενιαία στρατηγική marketing για όλα τα προϊόντα. Η ενέργεια παρουσιάστηκε στο Fuzz Club την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η τηλεοπτική καμπάνια της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο CNN Ιnternational.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκεντρώθηκαν και προσφέρθηκαν 30.000 ευρώ σε 19 ΜΚΟ από τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory