To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

HSBC: Αποχωρεί ο global επικεφαλής του marketing

HSBC: Αποχωρεί ο global επικεφαλής του marketing
Ο κορυφαίος global marketer της HSBC, Chris Clark αποχωρεί από τη θέση του, βάζοντας τέλος σε μια συνεργασία 15 χρόνων με τον τραπεζικό κολοσσό.

Ο Clark, ένας πρώην group director στη Saatchi & Saatchi, εντάχθηκε στην HSBC το 2001 σαν επικεφαλής της brand strategy και έγινε επικεφαλής του marketing σε ολόκληρο τον όμιλο το 2010. Αυτός επιτηρούσε την υιοθέτηση της διάσημης marketing στρατηγικής "World's Local Bank", η οποία εγκαταλείφθηκε το 2012, όταν η HSBC προχώρησε στο κλείσιμο ορισμένων παγκόσμιων επιχειρήσεών της.

Ο Clark αποτελεί το τελευταίο σημαντικό στέλεχος που αποχωρεί από την τράπεζα, καθώς προηγήθηκαν τον Δεκέμβριο ο  Chris Carmichael που αποτελούσε global head of media και η Amanda Rendle, η οποία ασκούσε καθήκοντα global head of marketing για τα commercial banking, global banking, and markets.

Επιπλέον, η εξέλιξη αυτή έρχεται σε μια περίοδο που η HSBC προχωρά σε μεγάλο μέρος περικοπών, με εκατοντάδες ρόλους να παύουν να υφίστανται. Ο Clark θα παραμείνει στην Τράπεζα μέχρι να βρεθεί ο αντικαταστάτης του.
TAGS: HSBC, Chris Clark