JA Greece: Φοιτητικός Διαγωνισμός Ψηφιακής Καινοτομίας
Τις καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και προτάσεις τους θα παρουσιάσουν 12 ομάδες φοιτητών από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τις καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και προτάσεις τους θα παρουσιάσουν 12 ομάδες φοιτητών από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη συνολική στρατηγική με την οποία θα πρέπει να προσεγγίζουν τα brands τα social media αποτυπώνει το “Socialize the Enterprise” της Ogilvy & Mather, καταδεικνύοντας πως αυτό το νέο περιβάλλον δεν είναι τόσο απλοϊκό όσο κάποιοι νομίζουν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Marks & Spencer προχωρά σε αναθεώρηση του δημιουργικού και
ψηφιακού της λογαριασμού, θέτοντας σε αμφισβήτηση τη συνεργασία με την RKCR/Y&R
Ως το 2026 η διάρκεια του νέου deal και με πιθανό αντίτιμο 155 εκατ. ευρώ ανά έτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Heineken βρίσκεται σε αναζήτηση δεύτερης παγκόσμιας media εταιρείας, για να υποστηρίξει τη δουλειά της Starcom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τέσσερις Έλληνες Πρωταθλητές βρίσκονται κοντά στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός και η Amstel Free υποστηρίζει την προσπάθειά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανάληψη καθηκόντων από τον ECD Δυτικής Ευρώπης, Bruno Bertelli, που θα διατηρήσει τα καθήκοντά του στην Ιταλία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Nέες συσκευασίες για την σειρά αναβραζόντων συμπληρωμάτων διατροφής Μy Elements
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρουσιάστηκαν οι εξελίξεις ως προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 2.000 παιδιά και γονείς ενημερώθηκαν με δημιουργικό τρόπο για τη σωστή στοματική υγιεινή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Havas Cognitive έχει στόχο να προσφέρει βοήθεια στα brands στο κομμάτι του AI.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κολοσσός του χώρου της ψυχαγωγίας επέλεξε έναν αριθμό media εταιρειών για την υποστήριξη των επιχειρήσεών σε ΗΠΑ, Καναδά, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η αναθεώρηση στον υπόλοιπο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory