
FCA: Προσθέτει στο ρόστερ τις FCB και DDB
Για λογαριασμούς των μαρκών Jeep, Fiat και Alfa Romeo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια λογαριασμούς των μαρκών Jeep, Fiat και Alfa Romeo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛανσάρει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ με τη βοήθεια των γυναικών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιά είναι τα διαφημιστικά μηνύματα που συγκέντρωσαν τα περισσότερα views στο YouTube τον τελευταίο μήνα του προηγούμενου έτους;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas γιορτάζει την κατάκτηση της 5ης Χρυσής Μπάλας από τον Leo Messi με την καμπάνια: “Είμαι εδώ για να δημιουργώ”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chiara Ravara αναλαμβάνει καθήκοντα Διευθύντριας Μάρκετινγκ & Πωλήσεων στην Ανατολική Μεσόγειο και θα επιβλέπει τις δραστηριότητας σε Ελλάδα και Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλη επιτυχία για την προβολή της νέας ταινίας της Lacta, \"Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο\".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φινλανδική εταιρεία γαλακτοκομικών ειδών, Valio, κυκλοφόρησε ένα διαφημιστικό με πρωταγωνιστή τον Lemmy των Motorhead, που έφυγε από τη ζωή πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσωπο νέας καμπάνιας της εταιρείας θα είναι η διάσημη ηθοποιός, σε μια συνεργασία που έχει ξεκινήσει από το 2010.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ BBDO Worldwide ενισχύει την εμπειρία της στο κομμάτι του fashion με την εξαγορά του πλειοψηφικού μέρους του μετοχικού κεφαλαίου της Wednesday Agency Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτές τις γιορτές διαβάσαμε πολύ. Λίστες για όσα πρέπει να θυμόμαστε από το 2015, επιτυχίες και αποτυχίες και όλα όσα πρέπει να περιμένουμε από το 2016,τάσεις και γεγονότα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροοπτικές και προκλήσεις για τη σύγχρονη φαρμακοβιομηχανία… με τον ασθενή στο επίκεντρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κορίτσι του Μποντ, η Γαλλίδα ηθοποιός Λεά Ελέν Σεϊντού Φορνιέ ντε Κλοσόν είναι το νέο πρόσωπο της Louis Vuitton
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory