Διαγωνισμός της Fame για τη Heineken
Μεγάλο διαγωνισμό για τη Heineken διοργάνωση η Fame, δίνοντας άλλη διάσταση στις ημέρες και τις νύχτες του Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο διαγωνισμό για τη Heineken διοργάνωση η Fame, δίνοντας άλλη διάσταση στις ημέρες και τις νύχτες του Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε ρεκόρ επισκέψεων και συμμετοχών έσπασε ο διαγωνισμός «Best of Superleague», που διοργάνωσε το novasports.gr με χορηγό τη Honda (Όμιλος Σαρακάκη).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Geoffrey James παρουσιάζει τα 10 κατά την άποψη του κορυφαία βιβλία για marketing όλων των εποχών, λίγο πριν την κυκλοφορία του δικού του βιβλίου με τίτλο «Business Without the Bullsh*t».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤρία βραβεία Dieline παρέλαβε η mousegraphics, στη διάρκεια του Dieline Package Design Conference που έλαβε χώρα στο Σαν Φραντσίσκο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλασιάστηκε μέσα σε λίγους μήνες ο αριθμός τουριστών που βρίσκουν πληροφορίες για την Αθήνα στο διαδίκτυο, σύμφωνα με έρευνα της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με νέα ενημέρωση, η Nutriart ξεκαθάρισε πως η καθυστέρηση στην υλοποίηση της χρηματοοικονομικής αναδιάρθρωσης ήταν η αιτία που οδήγησε στην υποβολή της αίτησης πτώχευσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτοιχεία για τις ΞΑΕ που εισέρευσαν στην Ελλάδα το 2012, παρουσιάστηκαν από τη UNCTAD και το DEREE, σε συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα στην Πλάκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Brandexcel/CBX επιμελήθηκε το «Πράττειν», τη νέα πλατφόρμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Κωτσόβολος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερες από 4.300 παραγγελίες διεκπεραίωσε τους πέντε πρώτους μήνες λειτουργίας του το Caremarket.gr, το διαδικτυακό κατάστημα της Μαρινόπουλος ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory