Zimmermann: Είσοδος στην ελληνική αγορά με θυγατρική
Παρουσία στην χώρα μας για τον οίκο μόδας από την Αυστραλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσία στην χώρα μας για τον οίκο μόδας από την Αυστραλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ οποία έχει ως στόχο να παρουσιάσει στους πελάτες της την πλήρη εικόνα της αγοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει δημιουργήσει τις πλατφόρμες adpoints και deepview, διαθέτει design lab 40 in house designers και προσφέρει λύσεις digital signage σε τρίτους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Σκλαβενίτης βρίσκεται για 2η συνεχή χρονιά στη λίστα των 250 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή η σημαντική συνεργασία εμπλουτίζει τη γκάμα προϊόντων της Δ. Θανόπουλος Α.Ε και επιβεβαιώνει την αφοσίωσή της στην υψηλή ποιότητα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την ομάδα που δημιούργησε το affiliate marketing network της Linkwise
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλατφόρμα που εξασφαλίζει την τέλεια προϊοντική εμπειρία στο ψηφιακό ράφι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι νέες τεχνολογίες διαμορφώνουν το μέλλον του οργανωμένου λιανικού εμπορίου ειδών παντοπωλείου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα σελίδα για την Boutari παρουσιάστηκε χθες σε εκδήλωση αφιερωμένη στην καινούργια εποχή που ανατέλλει για την ιστορική μάρκα κρασιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κύριο στόχο την ανάδειξη και προστασία του αρτοζαχαροπλαστείου ως επιχείρησης με πολιτισμική διάσταση και ειδική κοινωνική βαρύτητα για την Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι θα ισχύσει από τις 15 Μάϊου;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα οικονομικά αποτελέσματα του 22 θα παρουσιαστούν σε τηλεφωνική συνδιάσκεψη, στις 6/4 ,ώρα 15:30
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory