Αύξηση τζίρου για τα 6 ιδιωτικά κανάλια το 2021
Κατάφεραν να μειώσουν τις ζημιές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατάφεραν να μειώσουν τις ζημιές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η νέα δυναμική εικόνα στην ενημέρωση του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου έως και την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου ο σταθμός θα εκπέμπει 24 ώρες το 24ωρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις γυναίκες κατέγραψε μέσο όρο 37,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο back to back εκπομπές που ισορροπούν εξαιρετικά ανάμεσα στον ενημερωτικό, αλλά και ψυχαγωγικό τους χαρακτήρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση για τον Όμιλο 7,7%. και μείωση για την εταιρεία, 7,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποκλειστικά στην πλατφόρμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Ant1 κάθε Σάββατο στις 14.00 το μεσημέρι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 12/12 στις 19:00 στο Novasports Prime
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια ενδυνάμωσης και ενίσχυσης των προϊόντων της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 9/12 στις 21:15 σε σχόλιο του Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου και Ιωσηφίνας Γριβέα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory