O Δημήτρης Κοτταρίδης στο Newsbomb.gr
Το Newsbomb.gr συνεχίζει το πλάνο ενίσχυσης της δημοσιογραφικής ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Newsbomb.gr συνεχίζει το πλάνο ενίσχυσης της δημοσιογραφικής ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεγαλύτερη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Νότια Αμερική έρχεται τον Ιούνιο στο OPEN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε την λειτουργία του 2021 και σκοπεύει να γίνει η «αγαπημένη αλλά και αναγκαία ενημέρωση» για κάθε πολίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι «Άγριες Μέλισσες», έκλεισαν χθες τον Β’ κύκλο τους με ένα συγκλονιστικό επεισόδιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα σειρά podcast από το SOUNDIS μιλάει για ιστορίες που συμβαίνουν σε όλους μας, μέσα από το «τσόφλι» της πραγματικότητας και της φαντασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκτάκτως την Παρασκευή 4 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χρύσα Λιάρου αναλαμβάνει τη θέση της Εμπορικής Διευθύντριας του MEGA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια όλα τα ζητήµατα που απασχολούν την ιστορική Ένωση Ιδιοκτητών Ηµερησίων Εφηµερίδων Αθηνών µίλησε στο adbusiness o πρόεδρός της, Αλέξης Σκαναβής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα μεταδοθεί από ένα ιδιωτικό κανάλι, τον ΑΝΤ1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δέχεται συνεχείς ενέσεις ρευστότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλες πρεμιέρες, αφιερώματα και νέες σειρές τον Ιούνιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο καστ της σειράς τα «Φιλαράκια» επανενώνεται για να γιορτάσει μοναδικά την επιτυχημένη σειρά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory