ΕΣΡ: Ερευνώνται καταγγελίες για προϊόντα με δήθεν προστασία κατά του κορονοϊού
Προχωρά σε ακρόαση τηλεοπτικών σταθμών μετά από καταγγελίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροχωρά σε ακρόαση τηλεοπτικών σταθμών μετά από καταγγελίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμη και σε τηλεόραση η υπηρεσία Novaflix, νέο κανάλι Novacinema extra HD και μεγάλο James Bond αφιέρωμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύτηκε στο Φύλλο της Κυβερνήσεως η νέα Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Alpha εγκαινιάζει την συνεργασία με το ΕΜΣΤ, παρουσιάζοντας μια ειδική online ενότητα στο www.alphatv.gr αφιερωμένη στα παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤόνισε πως σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nova ενισχύει την ηλεκτρονική της παρουσία και δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, τόσο για τεχνικά όσο και για εμπορικά θέματα, μέσω Live Chat.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάγκη στήριξης του Περιοδικού Τύπου και την ένταξή του σε καθεστώς αργίας, ομοίως με άλλες επιχειρήσεις λόγω κορονοϊού, ζητά με επιστολή της σε αρμόδιους φορείς η ΕΔΙΠΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSOS εκπέμπει η αγορά των ΜΜΕ - πως θα στηριχθούν οι Εφημερίδες, τι ζητούν οι φορείς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διατήρηση του δικτύου διανομής κρίνεται πρόσφορη για τη διάδοση των αναγκαίων μηνυμάτων των Αρχών προς τους πολίτες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης που βρίσκεται η χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανακοίνωσαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί όσον αφορά τις αλλαγές στα προγράμματα τους λόγω κορονοϊού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory