WeThePeople: Οκτώβριος γεμάτος τηλεοπτικές παραγωγές
H ομάδα τηλεοπτικής παραγωγής WeThePeople διένυσε ένα μήνα γεμάτο από δράσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ομάδα τηλεοπτικής παραγωγής WeThePeople διένυσε ένα μήνα γεμάτο από δράσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈκανε πράξη το σύνθημα “Ζήσε την Ομάδα σου” και χάρισε ένα μαγικό διήμερο στους ακροατές του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΑΝΤ1 έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα των αγώνων του επετειακού ΕURO 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO νέος κύκλος «MAYANS M.C.» κάνει πρεμιέρα την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησαν τα γυρίσματα της θρυλικής σειράς του Χάρη Ρώμα και της Άννας Χατζησοφιά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά προωθητικών ενεργειών για τους φίλους των ομάδων σε συνεργασία με τις ΠΑΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo ΟPEN είναι ο πρώτος ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός στην Ελλάδα που διαθέτει υπηρεσίες HbbTv
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «Ρολόγια» έπαιζαν κάθε βράδυ prime time
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στον κλάδο της Υγείας στο περιοδικό των Business Leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αντιπροσωπεία της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (Ε.Ι.Ε.Τ.) συναντήθηκε ο Υφυπουργός Τουρισμού και Βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κόνσολας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, το EURO θα μεταδοθεί από ιδιωτικό κανάλι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTον Μάρτιο του 2019 ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τον Όμιλο Αntenna
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory