Καθημερινή: Διαψεύδει τις φήμες περί πώλησης
Διαψεύδει κατηγορηματικά η ιδιοκτησία της Καθημερινής ΑΕ τη φημολογία περί πώλησης της εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαψεύδει κατηγορηματικά η ιδιοκτησία της Καθημερινής ΑΕ τη φημολογία περί πώλησης της εφημερίδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρόταση του ΕΣΡ για την αλλαγή της σήμανσης στα προγράμματα της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου κατέθεσαν στελέχη της Αρχής στον υπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκο Παππά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες επισημάνσεις της Ένωσης προς τους μετόχους της Τηλέτυπος και τη στάση τους απέναντι στους εργαζόμενους του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα οφέλη της τηλεοπτικής αγοράς από τις πρόσφατες νομοθετικές παρεμβάσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις προκαθορισμένες ρυθμίσεις του νόμου για τη χορήγηση τηλεοπτικών αδειών προχωρά η διαδικασία από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, με ορίζοντα την ολοκλήρωση της αδειοδότησης στις αρχές Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία πρωτότυπη κάρτα καταλληλότητας τηλεοπτικών προγραμμάτων, από την Mindshare, για τις νέες λύσεις COSMOTE Family.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογραφή της σχετικής απόφασης από την Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Έφη Αχτσιόγλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για τη νέα lifestyle εκπομπή μόδας «STYLE-RULES» με την Βίκυ Μπουζούνη, την Πέμπτη 19 Απριλίου στις 14:45, στο Epsilon TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς, αναφερόμενος στις τηλεοπτικές άδειες τόνισε ότι βρισκόμαστε στις τελευταίες μέρες πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρακμή, απαξίωση και πολιτικές παρεμβάσεις στην ΕΡΤ, βλέπουν οι δημοσιογράφοι της, σύμφωνα με όσα προέκυψαν στη Γενική τους Συνέλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοιοι είναι οι αγοραστές του τμήματος του τηλεοπτικού σταθμού Alpha στην Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνέχεια της συνεργασίας των ραδιοφώνων του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ MUSIC με το τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου και το AD & PR Lab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory