Ίδια γεύση στην τηλεθέαση της Πέμπτης
Το Survivor ήταν το πρόγραμμα που εγκαταστάθηκε στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης και την Πέμπτη, ενώ τα highlights του ακολούθησαν στη δεύτερη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Survivor ήταν το πρόγραμμα που εγκαταστάθηκε στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης και την Πέμπτη, ενώ τα highlights του ακολούθησαν στη δεύτερη θέση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τηλεοπτικός σταθμός και ο μεγαλομέτοχος Δημήτρης Κοντομηνάς, ανακοίνωσαν την ανάθεση καθηκόντων Γενικού Δ/ντη τηλεόρασης στον Βασίλη Παπαδρόσο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο “So You Think You Can Dance” επιστρέφει μέσα από τη συχνότητα του ΑΝΤ1, την Παρασκευή 21 Απριλίου στις 21.00 και θα παρασύρει όλη την Ελλάδα στο ρυθμό του. Το special video που ετοιμάστηκε με χορευτές και απλό κόσμο στο κέντρο της Αθήνας, προσφέρει την καλύτερη πρόγευση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ιδιοκτητών Εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚρίσιμη είναι η σημερινή ημέρα για την τύχη των Πήγασος και Τηλέτυπος, καθώς λήγει η προθεσμία που είχε ο Ιβάν Σαββίδης για να καταθέσει πρόταση εισόδου του, ως στρατηγικού επενδυτή, στο μετοχικό κεφάλαιο της Πήγασος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς απειλή κύλησε η Τετάρτη για το Survivor, που κατέκτησε τις δυο πρώτες θέσεις στην τηλεθέαση, με το κανονικό πρόγραμμα και τα highlights.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυριάρχησε το Survivor τις μέρες που προβλήθηκε μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, με την εκπομπή της Μεγάλης Δευτέρας να είναι εκείνη που κατέκτησε την πρώτη θέση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε το πρακτορείο διανομής Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφή για το Survivor και τα highlights του τη Μεγάλη Τρίτη, με τις υπόλοιπες εκπομπές να ακολουθούν από μεγάλη απόσταση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ΣΔΕ, ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ και ΣΕΔΕΑ τοποθετούνται στις αναφορές τηλεοπτικού σταθμού περί αμφισβήτησης των ερευνών τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Συνέδριο υποδέχονται στη Θεσσαλονίκη από τις 7 έως τις 11 Μαΐου 2017, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η ΕΡΤ, η TV 100, το Goethe-Institut Thessaloniki και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα αστέρια της εγχώριας και διεθνούς σκηνής θα συνυπάρξουν και φέτος στο stage του “Υour Face Sounds Familiar” στον ANT1!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory