Mega: Πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης το 2022
Με πλούσια μυθοπλασία, αξιόπιστη ενημέρωση και ελκυστική ψυχαγωγία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πλούσια μυθοπλασία, αξιόπιστη ενημέρωση και ελκυστική ψυχαγωγία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη επιλογή των τηλεθεατών και στο σύνολο της ημέρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλληνικές «μάχες» στην EuroLeague με Μπάγερν Μονάχου – Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός – Αρμάνι Μιλάνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης ο Μεγάλος Τελικός του J2US. Οι τηλεθεατές έκαναν αλλαγή χρόνου με τον Νίκο Κοκλώνη στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«ΣΗΜΕΡΑ» και «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» πρωταγωνιστές της ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ μεγάλος τελικός θα συνδυαστεί με ένα φαντασμαγορικό live
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΉταν το πιο φωτεινό «Πρωινό μας»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα σε μόλις 14 ημέρες προβολής στους κινηματογράφους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH κορυφαία επιλογή για μικρούς και μεγάλους σινεφίλ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo 2023 θα έχει πολλή δράση και εκπλήξεις σε όλα τα επίπεδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNτοκιμαντέρ-αφιέρωμα στον ερμηνευτή Νίκο Οικονομόπουλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory