NOVA και Cosmote TV σε πρωτοβουλία κατά της πειρατείας ζωντανού περιεχομένου
Έχει ώς στόχο να ωθήσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εκδώσει κανονισμό για την άμεση αντιμετώπιση της πειρατείας ζωντανού περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει ώς στόχο να ωθήσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εκδώσει κανονισμό για την άμεση αντιμετώπιση της πειρατείας ζωντανού περιεχομένου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοήμερο αφιέρωμα με 16 ντοκιμαντέρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ απόλυτος προορισμό κινηματογραφικές πρεμιέρες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Ρυθμός 94.9 ξεκίνησε το νέο διαγωνισμό στον αέρα του σταθμού και μοιράζει μετρητά στους ακροατές του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα θα δημιουργηθούν για την αγορά της ελεύθερης τηλεόρασης στην χώρα μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη λήψη μέτρων άμεσα ώστε να σταματήσει η έκθεση της 12χρονης ανήλικης, που υπέστη σεξουαλική κακοποίηση και εκμετάλλευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ζήτησε με επείγουσα επιστολής προς το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης η Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ως αρμόδια αρχή για θέματα παιδικής προστασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα κορυφαία πρωταθλήματα στα κανάλια της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδική εκπομπή αφιερωμένη στον Έλληνα Ολυμπιονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικεφαλής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου στην χώρα μας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη 70 σπουδαίες αναμετρήσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ δεύτερος κύκλος έρχεται με 11 νέα επεισόδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα εβδομαδιαία αθλητικά highlights των καναλιών COSMOTE SPORT
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory