
ACTION 24: Ρεκόρ τηλεθέασης για το “Nick Galis International Tournament”
Άγγιξε το 12,5% σε αντρικό κοινό στην Αττική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆγγιξε το 12,5% σε αντρικό κοινό στην Αττική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο πρόγραμμα στο slot μετάδοσής του και Νo 1 trend στο twitter
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Abbott Elementary» και «Not Dead Yet»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δύο νέα επεισόδια στις 19/9 το «The Air of the Time» και στις 26/9 το «The Wall: Climb for Gold»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧαρακτηριστικό είναι ότι την πρεμιέρα παρακολούθησαν 797.196 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα λίγο μετά τις 08:00 στο «Μυστικό Τραγούδι της Μαρίας και του Στάθη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBardot, Bad Behaviour, Law & Order, Viss Norm, Quantum Leap και The Invisible Girl έρχονται στο Novacinema4
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επίσημη ανακοίνωση του ΣΚΑΪ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε κορυφαίες αναμετρήσεις ΠΑΟΚ - Άρης, Αστέρας Τρίπολης - ΠΑΣ Γιάννινα, Ατρόμητος - Βόλος ΝΠΣ, όλη η Premier League και Μπάγερν - Λεβερκούζεν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυριακή 17/9 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 17/9 από τις 19:00 το απόγευμα έως τις 00:00 το βράδυ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory