Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ: Στις 20 Νοεμβρίου η έναρξη του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2022
Τα μεγαλύτερα αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου θα παίζουν μπάλα στο γήπεδο του ΑΝΤ1 και του ΑΝΤ1+
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα μεγαλύτερα αστέρια του παγκόσμιου ποδοσφαίρου θα παίζουν μπάλα στο γήπεδο του ΑΝΤ1 και του ΑΝΤ1+
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιμηνιαίο αφιέρωμα με 18 σειρές και ντοκιμαντέρ για τα γεγονότα της ιστορικής περιόδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την παρουσία του Στέφανου Τσιτσιπά και της Μαρίας Σάκκαρη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Novas-Wind προσφέρει 7 ημέρες δωρεάν πρόσβαση στο premium sports περιεχόμενο της ΕΟΝ, από την Τρίτη 23/8 έως τη Δευτέρα 29/8
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο album κυκλοφορεί από την Panik Oxygen στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής, καθώς και σε μορφή CD σε όλα τα δισκοπωλεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας πραγματικός παράδεισος με συναρπαστικά και παράξενα ζώα, μαγικά φυτά και τοπία που κόβουν την ανάσα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αύγουστος μπαίνει δυναμικά και προσφέρει δυνατές πρεμιέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα πλαισιωθεί με Pre και Post Game με όλο το ρεπορτάζ, δηλώσεις και αναλύσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα τη Δευτέρα 25 Ιουλίου στις 15:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει η Greenhill Investments Limited
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκτός από σειρές, διακρίθηκαν ντοκιμαντέρ, σόου και ταινίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory