Eurovision 2022: Άγγιξε το 72,2% η τηλεθέαση
Ο φετινός τελικός του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού συγκέντρωσε το 52,5 % των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ φετινός τελικός του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού συγκέντρωσε το 52,5 % των τηλεθεατών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιο επιτυχημένη πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης στην Νοτιανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρία προειδοποίησε ότι οι αυξήσεις σε μισθούς και τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού ίσως να πιέσουν τα οικονομικά της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο docudrama, σε σκηνοθεσία Γιώργου Γκικαπέππα, αποτελείται συνολικά από 15 επεισόδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας άφησαν πίσω τον ανταγωνισμό κατά 6,6 μονάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ταινία είναι βασισμένη στην ζωή των Αντετοκούνμπο και στο ταξίδι της οικογένειας από τη Νιγηρία στην Ελλάδα και από εκεί στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο σενάριο της σειράς είναι βασισμένο στο ομότιτλο best seller βιβλίο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα ερωτικό δράμα με φόντο τη σκληρή σύγχρονη πραγματικότητα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συνδρομητές της Nova έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν επιλεγμένες σειρές της Ανατολικής Ευρώπης γεμάτες αστυνομική δράση, μυστήριο και πρόσφατη ιστορία που κάνουν τη διαφορά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τους Έλληνοαυστραλούς Τom Skolariki and Nick Athanassiou
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή από την αρχή της σεζόν και στο πρώτο τετράμηνο του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εκπομπές, τα ποσοστά τηλεθέασης και η διαφορά από τον ανταγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory