ANT1: Οι πρωτιές του Ιανουαρίου στην τηλεθέαση
Υψηλές πτήσεις στον πίνακα τηλεθέασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υψηλές πτήσεις στον πίνακα τηλεθέασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο τηλεοπτικό µείγµα στο µενού του τηλεθεατή, οι κινήσεις των παικτών, οι πλατφόρµες streaming και τα «αγκάθια» της φορολόγησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στην πρώτη θέση με 24,5 % στο σύνολο του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτιά σε σύνολο κοινού και δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για τον μήνα Ιανουάριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιδανικό ξεκίνημα για τον τηλεοπτικό σταθμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σταθερά στην πρώτη θέση της τηλεθέασης και τον Ιανουάριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου η 65 η τελετή απονομής του κορυφαίου θεσμού μουσικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στέλνουν 1 τυχερό συνδρομητή να ζήσει στην Ισπανία για μία μοναδική εμπειρία ενός αγώνα της LaLiga Santander
Ακόμη ξεχωρίζει το αφιέρωμα Happy Valentine’s Day
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Βρέθηκε για 12 χρόνια στον Pepper 96.6
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ακολουθεί η αμοιβή από το στοίχημα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory