Λόγω Τιμής 20 Χρόνια Μετά: Στις 23 Σεπτεμβρίου η πρεμιέρα
Η εμβληματική σειρά κάνει πρεμιέρα την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στις 23.00 στον ΣΚΑΪ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εμβληματική σειρά κάνει πρεμιέρα την Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου στις 23.00 στον ΣΚΑΪ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημαντική συνεργασία του Real Fm με το BBC World Service
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗχηρό παρών έδωσαν οι ευρωπαίοι ηγέτες των μεγαλύτερων Ομίλων Ενημέρωσης και Ψυχαγωγίας, στη 2η Σύνοδο Κορυφής της European Media Alliance (ΕΜΑ), που φιλοξένησε, στις Σπέτσες, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAποκλειστικά στην COSMOTE TV αμέσως μετά την παγκόσμια προβολή τους τα καινούρια επεισόδια των σειρών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova έδωσε διευκρινίσεις για τη χρήση του replay από τους διαιτητές του VAR
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΨυχαγωγία για όλα τα γούστα αλλά και ενημέρωση με σύνθημα "Φέτος είμαστε ΌΛΟΙ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου Αληθινές Ειδήσεις καθημερινά στις 19:30
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα μεγάλα ονόματα του καναλιού ανέλαβαν να κάνουν πράξη το moto «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι η πρώτη φορά που ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός δεν θα μεταδοθεί από την ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο τουρνουά μπάσκετ που διοργανώνει ο Προμηθέας Πάτρας με τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού, της Ούνιξ Καζάν και της ΦΜΠ Βελιγραδίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, ξεκινά το νέο πρόγραμμα του Action 24
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνουν την επίτευξη διμερούς εμπορικής συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory