Vodafone TV: Διαθέσιμες βραβευμένες σειρές του ΗΒΟ και του Disney+
Που ξεχώρισαν στα SAG Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠου ξεχώρισαν στα SAG Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μέσο όρο 17,3% στο δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ7,9 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 26 Φεβρουαρίου, στα Village Cinemas του The Mall Athens
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα για το ιστορικό δράμα «A Gentleman in Moscow» και τo spin-off του «The Good Wife», «Elsbeth»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤαινία του Γιώργου Λάνθιμου, υποψήφια για 11 όσκαρ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπόψε (28/2) στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τις αναμετρήσεις Ρεάλ Μαδρίτης – Παναθηναϊκός AKTOR και Ζάλγκιρις Κάουνας-Ολυμπιακός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το 1ο Grand Prix στο στο Μπαχρέιν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδεικτικά στο γενικό σύνολο σημείωσε ποσοστό 20,5% ενώ στο δυναμικό κοινό κατέγραψε 15,6%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦτάνοντας σε κάλυψη τους 1.191.000 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνολικό ποσό επενδύσεων μέχρι στιγμής να φτάνει τις 841.000 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory