Novasports: Μπασκετικό υπερθέαμα με την 26η αγωνιστική της Euroleague
Από Τρίτη 6 έως 12 Φεβρουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό Τρίτη 6 έως 12 Φεβρουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημείωσε ρεκόρ σεζόν καταγράφοντας ποσοστό 21,5% στο δυναμικό κοινό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 26,5% στο σύνολο του κοινού και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό με τουλάχιστον 10,3 μονάδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου το κανάλι βρίσκεται στη θέση 117
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε Τρίτη στις 21.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποψήφιος για Όσκαρ μοντέρ του «Poor Things»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμικά έκλεισε ο Ιανουάριος για την εκπομπή η οποία ενδεικτικά σημείωσε ποσοστό 19,3% στο σύνολο κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 4/2 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό τον μήνα το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1 σάρωσε τόσο σε γυναικείο όσο σε ανδρικό κοινό καταγράφοντας θεαματικά ποσοστά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον μήνα Ιανουάριο η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 16,5%, στο γενικό σύνολο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory