MEGA: Στην κορυφή το «Live News» τη Δευτέρα 22/1
Η κάλυψη εκτοξεύθηκε στους 2.029.000 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κάλυψη εκτοξεύθηκε στους 2.029.000 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπισκίασε τον ανταγωνισμό συγκεντρώνοντας 749.000 τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε εβδομάδα μια οικογένεια θα κερδίζει ένα ταξίδι σε έναν προορισμό ανά την Ελλάδα με όλα τα έξοδα πληρωμένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο δυναμικό κοινό 18-54 η πρεμιέρα κατέγραψε ποσοστό 24,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημείωσε 27,3% στο σύνολο του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 23:30
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 1.765.577 τηλεθεατές και επενδύσεις 104.000€
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά ακολουθεί τη ζωή και την κληρονομιά του Ισπανού σχεδιαστή, Cristóbal Balenciaga
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέα με την ΣΤΑΣΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 21 Ιανουαρίου στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Paradigm shift” στη σχέση ελεύθερης-συνδροµητικής TV, µε την Ελλάδα να ακολουθεί τα όσα συµβαίνουν στο εξωτερικό, αλλά και τις επιχειρηµατικές εξελίξεις να επιβάλλουν νέα δεδοµένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύριο Σάββατο 20/1 στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory