ΕΡΤ Sports HD: Στις 9 Φεβρουαρίου η επίσημη πρεμιέρα
Η ΕΡΤ φέρνει σε καθημερινή βάση, 24 ώρες το 24ωρο, το πιο πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, ελεύθερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΕΡΤ φέρνει σε καθημερινή βάση, 24 ώρες το 24ωρο, το πιο πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο, ελεύθερα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τον Ιανουάριο το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων πέτυχε το υψηλότερο του ποσοστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την έναρξη του B' μισού της τηλεοπτικής σεζόν, είναι πρώτος στο δυναμικό κοινό με 16,1%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά την αυτεπάγγελτη έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιούργησε και λειτουργεί με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας ευρωπαϊκών προδιαγραφών 3 υπερσύγχρονα control
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναβάθμιση του εξοπλισμού παραγωγής και εκπομπής προγραμμάτων προχώρησε η Telmaco για το MAD TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον πλανήτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης κατέθεσε τροπολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Cosmote Cinema Oscars HD θα προβάλει περισσότερες από 80 ταινίες, οι οποίες έχουν βραβευτεί ή ήταν υποψήφιες για Oscar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με σκοπό την προώθηση της Ελλάδας ως κινηματογραφικού προορισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Αντώνης Κανάκης ξεκινάει και επίσημα την συνεργασία του με τον ΣΚΑΪ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σύμφωνα με βρετανική έρευνα θα κόστιζε ακριβά στο Netflix εάν τελικά το αποφάσιζε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory