Star: Στην κορυφή το Κεντρικό Δελτίο τη μέρα επίσκεψης Ερντογάν
Πρώτο με 435.862 τηλεθεατές μέσου λεπτού στο σύνολο κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο με 435.862 τηλεθεατές μέσου λεπτού στο σύνολο κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπενθυμίζεται ότι η σειρά θα κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2024 αποκλειστικά στην COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 10/12 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου στις 21.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροπορεύτηκε του ανταγωνισμού με διαφορά τουλάχιστον 5,6 μονάδων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα Παρασκευή 19 Ιανουαρίου στις 22:30
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την πρεμιέρα της σειράς "Twisted Metal"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια ένα σετ ακουστικά JBL με δυναμικό ήχο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την Δέσποινα Βανδή, την Τάμτα και την Ηρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ACTION 24 εγκαινιάζει την συνεργασία του με το BEST TV για καθημερινή μετάδοση μέρους του προγράμματός του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τέσσερα χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory