
Στη My Spectrum η Resoul
Τις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία του ομίλου Resoul ανέλαβε για την Ελλάδα η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία του ομίλου Resoul ανέλαβε για την Ελλάδα η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη των Δημοσίων Σχέσεων της αεροπορικής εταιρείας, με παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και σχεδιασμό ενεργειών επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα καμπάνια της Η&Μ, ο David Beckham ένωσε τις δυνάμεις του με τον ηθοποιό και κωμικό Kevin Hart για να παρουσιάσουν με χιουμοριστικό τρόπο τον κόσμο του ίδιου του Beckham.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Asset Ogilvy Public Relations το πρόγραμμα επικοινωνίας της έκθεσης «Ρόδος, ένα ελληνικό νησί στις πύλες της Ανατολής» της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συλλογή αποτίει φόρο τιμής στους χαλαρούς ρυθμούς της ζωής στο νησί της Τζαμάικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενέργειες του προγράμματος έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του ιταλικού καφέ Lavazza.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρεία συμβούλων επενδυτικών και public affairs υπηρεσιών με εστίαση στην περιοχή της Μεσογείου ξεκινά τη λειτουργία της στις Βρυξέλλες, με συνιδρυτές τους Θ. Βαρβιτσιώτη και Γ. Ολύμπιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα επικοινωνιακή καμπάνια και προσφορές ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση μεταξύ 70 κορυφαίων Ελλήνων CEOs και του CEO EMEA της Weber Shandwick την Πέμπτη στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα στελέχη, οι επικοινωνιολόγοι και οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την χάραξη της επικοινωνιακής στρατηγικής για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Κορυφαίο Πρόγραμμα Βραβείων Επιχειρήσεων στον Κόσμο για την συνεργασία με την Airfasttickets
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σημαντική έκθεση με κοινωνικό χαρακτήρα φιλοξενείται στο τέλος του Αυγούστου στο νησί των Δωδεκανήσων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory