PR spec από το Υφυπουργείο Ναυτιλίας της Κύπρου
Ο ανάδοχος θα διαχειρίζεται τις δημόσιες σχέσεις με τα βασικά ναυτιλιακά διεθνή μέσα ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ανάδοχος θα διαχειρίζεται τις δημόσιες σχέσεις με τα βασικά ναυτιλιακά διεθνή μέσα ενημέρωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Της αναθέτει την επικοινωνία για την αγορά της Μ.Βρετανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα εξυπηρετεί τις ανάγκες συνολικά 190 παιδιών, ηλικίας από 3 έως 10 ετών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Eπικοινωνιακή υποστήριξη για το νέο κατάστημα της αλυσίδας στο Χαλάνδρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H θυγατρική της V+O COMMUNICATION έχει κατορθώσει να εδραιωθεί στην αγορά της Σερβίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβουλευτική στρατηγικής branding & marketing και συνολική διαχείριση δράσεων προώθησης & προβολής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Travelworks επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην επικοινωνία travel and leisure brands με το άνοιγμα γραφείου στη Μεγάλη Βρετανία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Lapin House ανέθεσε στην Dialogue Public Relations τις Δημόσιες Σχέσεις και το Γραφείο Τύπου για το σήμα Lapin House.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο και ειδικεύεται στον Στρατηγικό Σχεδιασμό και την Επικοινωνία ιδιαίτερων concepts. Iδρύτρια και Πρόεδρος της είναι η Ελένη Γεωργανά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την παροχή υπηρεσιών επικοινωνιακής στρατηγικής και ψηφιακού marketing στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας Κύπρου ανέλαβε η Giraffes in the Kitchen Cyprus.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα εργαλείο Brand Audit και Brand Strategy για την ενίσχυση της εικόνας τουριστικών προορισμών, οργανισμών και επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory