
Action: Ανέλαβε το λανσάρισμα του LEGIT COFFEE των Καφεκοπτείων Λουμίδη
Εκδήλωση για το νέο espresso brand της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση για το νέο espresso brand της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπικοινωνία είναι η δύναμη που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Είμαστε εδώ για να διαμορφώσουμε το μέλλον μαζί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Σάμο μαζί με την Blossom Advanced Communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα κοινότητα επαγγελματιών Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας γεννιέται και στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συνεργασία αφορά σε γραφείο τύπου και media relations
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ελληνικό boutique PR agency αναλαμβάνει το συνολικό πλάνο Στρατηγικής Επικοινωνίας για το πιο πολυτελές brand στον κόσμο στην κατασκευή κρεβατιών και στρωμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το νέο ηγετικό σχήμα και τη δυνατή ομάδα στελεχών, η Pitch επενδύει στο μέλλον, και ειδικότερα στην ενίσχυση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την περαιτέρω ανάπτυξη του πελατολογίου της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Globe One Digital επεκτείνει την εξειδίκευσή της πέρα από τον κόσμο του ψηφιακού marketing στον χώρο του Branding και της Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα αναλάβει την επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις και τα events
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα επικοινωνιακή καμπάνια της ΙΚΕΑ που παρουσιάζει πρώτη το παγκόσμιο αφήγημα της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην τελευταία τριετία διατηρούσε το ρόλο της Client Service Director στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory