
Vodafone Ελλάδας: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας
Η Vodafone Ελλάδας ανακοινώνει ότι υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone Ελλάδας ανακοινώνει ότι υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 15 αγορές στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια χρονιά που θα μείνει στην ιστορία, η ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν εκεί με δράσεις και Προγράμματα που αφήνουν θετικό αποτύπωμα. Με όφελος και αξία. Για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action θα αποτελέσει τον επικοινωνιακό συνεργάτη της CSL Behring Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ DPG Digital Media, ευαισθητοποιημένη σε θέματα για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη ανάπτυξη, ανέλαβε πρόσφατα την έμπρακτη στήριξη της Δράσης Save Your Hood.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜείωση 19% των εκπομπών CO2 και εξοικονόμηση 334 τόνων πλαστικού από πετρέλαιο τον χρόνο με την αλλαγή όλων των συσκευασιών γάλακτος ψυγείου σε νέες πρωτοποριακές και οικολογικές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γρηγόρης εντάχθηκε στην πρωτοβουλία του ΚΕΑΝ και του Diversity Charter της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ομάδα του Account Μanagement & Strategic Planning
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο “Giannakis Academy” στηρίζει για ακόμη μια χρονιά η LG Electronics ως χορηγός, μεταδίδοντας τη σημασία της άθλησης και του δραστήριου τρόπου ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΔΕΗ είναι άρρηκτα δεμένη με την ιστορία του τεχνολογικού και πολιτιστικού εκσυγχρονισμού της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταινία θα κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες, από την Tanweer, τα Χριστούγεννα του 2021, με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από την καταστροφή της Σμύρνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε τον λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory