
Η L’Oréal Hellas στην Communication Lab
Κατόπιν διεξαγωγής σχετικού spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατόπιν διεξαγωγής σχετικού spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 20 χρόνια πορείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTα ζητήµατα ESG αλλά και η άνοδος της Τεχνητής Νοηµοσύνης φαίνεται πως ιεραρχούνται στην κορυφή της «ατζέντας» του κλάδου των Δηµοσίων Σχέσεων παγκοσµίως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε επικοινωνιακή στρατηγική και δημόσιες σχέσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τον λογαριασμό Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Βασίλης Κάββαλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος και ο Σωτήρης Παπαδημητρίου, Γενικός Διευθυντής της Stratcom, μίλησαν στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Παυλίνα Κωσταντάρα, Head of Corporate Communications της SOCIALDOO, μίλησε στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEίσοδος στην ελληνική αγορά για την start-up
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει τα PR και τις σχέσεις με τα media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO & Partner της Publicom Hill+Knowlton Strategies, μίλησε στην ειδική έκδοση PR Agencies του adbusiness
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory