To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Admine: Δημιουργεί νέο division Consumer Engagement, Data & Experience

Admine: Δημιουργεί νέο division Consumer Engagement, Data & Experience
Στη δημιουργία ενός νέου hyper-unit με το όνομα “CEDEX” προχωράει η ADMINE, με την ένωση των τμημάτων CRM & Data, Digital Media & Web Experience, το οποίο και αποσκοπεί στην παροχή νέων, καινοτόμων και ολιστικών υπηρεσιών προς τους πελάτες στον τομέα του  CX & CRM .

Επικεφαλής του νέου τμήματος είναι ο Νίκος Ζακάκης, PhD, συνιδρυτής της Isometrik με μακροχρόνια εμπειρία σε μεγάλες εταιρίες και υπεύθυνος για σημαντικά project και ερευνητικές δράσεις που γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ μάρκετινγκ, πωλήσεων, εμπειρίας πελάτη και τεχνολογίας.

«Οι αλλαγές σε σχέση με την αποδοχή των cookies, οι τεχνολογίες CRM & automation, και ο τρόπος με τον οποίο ο καταναλωτής αλληλεπιδρά με τα brands online στο σύγχρονο “Mediated World (MW)”, συνιστούν πως τα agencies πρέπει πλέον πρέπει να αλλάξουν δομή, σκέψη και τεχνολογίες in-hand. Η direct επικοινωνία με τον πελάτη- επισκέπτη-καταναλωτή, παίρνει πλέον νέες διαστάσεις, και ο Νίκος Ζακάκης είναι από τους λίγους που θα μπορούσαν να το φέρουν εις πέρας, για αυτό και τον καλωσορίζουμε, εκ νέου, στην Admine” δήλωσε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της Admine.

“H Admine τολμά να πάει στο επόμενο επίπεδο, να φέρει τη μεγάλη ιδέα σε 1-1 επίπεδο με τον καταναλωτή, μέσω τεχνολογιών που σπάνια βλέπουμε στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα δουλέψω μαζί με μια μεγάλη και ταλαντούχα ομάδα προς αυτήν την κατεύθυνση» δήλωσε ο Νίκος Ζακάκης.  

Τo νέo τμήμα πλαισιώνουν και νέα στελέχη όπως  η Ζωή Παπακωνσταντίνου ως Data & CRM Manager, ερχόμενη από την ΑΒ Βασιλόπουλος, και ο Θοδωρής Αποστολάτος ως Marketing Technology Expert, Key Accounts.

TAGS: Admine