To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Alfa Romeo Giulietta: Το τέλειο πακέτο!

Alfa Romeo Giulietta: Το τέλειο πακέτο!

Γράφει ο ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΡΛΙΑΡΟΣ

adb: Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της Alfa Romeo Giulietta; Ποιες είναι οι προδιαγραφές της σε επίπεδο επιδόσεων, ασφάλειας και άνεσης;

Γ.Κ.:
Η Giulietta είναι ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για τη δική μας εταιρεία και κάνει τη διαφορά από τότε που κυκλοφόρησε. Βγαίνει σε 3 εκδόσεις, ανάλογα με τον κινητήρα που διαθέτει: 120, 170 και 235 ίπους. Η έκδοση των 170 ίππων είναι τεχνολογίας MultiAir και πρόκειται για τελευταίας τεχνολογίας κινητήρα βενζίνης, καθώς προσφέρει ιπποδύναμη σε χαμηλό κυβισμό (1400 cc), οικονομία και χαμηλές εκπομπές ρύπων και συμβαδίζει ήδη με τις προδιαγραφές ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που επιβάλλουν να φτάσουμε σε κάποια ορισμένα στάνταρ μέχρι το 2015. Εμείς το έχουμε πετύχει ήδη με αυτούς τους κινητήρες.
Οι συγκεκριμένοι κινητήρες δεν είναι μόνο για την Alfa, αλλά για ολόκληρο τον Όμιλο Fiat και μας προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς δίνουν όσα ζητάει η εποχή. Μπορείς, δηλαδή, να συνδυάσεις αυτοκίνητα με χαμηλούς ρύπους, οικονομία στην τσέπη του οδηγού και απόδοση. Η Giulietta αποτελεί το πλήρες πακέτο. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι έχει κατακτήσει την κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων στα crash tests από τον ανεξάρτητο Οργανισμό Euro NCAP, με την υψηλότερη βαθμολογία που δόθηκε ποτέ, 87/100, καθιστώντας έτσι την Alfa Romeo Giulietta το ασφαλέστερο μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Για την παθητική ασφάλεια, μόνο το γεγονός πως η Giulietta έχει αποσπάσει το μέγιστο βαθμό που έχει πάρει ποτέ αυτοκίνητο στο πλαίσιο του Euro NCAP, τα λέει όλα. Αλλά και στην ενεργητική ασφάλεια, η Alfa Romeo ήταν πάντοτε πρωτοπόρα.

adb: Η Giulietta απέσπασε το βραβείο του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2011, καθώς κι εκείνο του Ασφαλέστερου Μικρομεσαίου σε πανευρωπαϊκό επίπεδο για το 2010. Τι σημαίνουν για την εταιρεία αυτές οι διακρίσεις;

Γ.Κ.:
Οι διακρίσεις πιστοποιούν την αποδοχή που είχαμε ήδη από την αγορά, όταν λανσάραμε το αυτοκίνητο τον περασμένο Ιούνιο. Από εμπορικής πλευράς, το κοινό αποδέχτηκε κατευθείαν το αυτοκίνητο, σε επίπεδο λιανικής και εταιρικών πωλήσεων. Η επιβράβευση ήρθε από τους Έλληνες δημοσιογράφους αναφορικά με το Αυτοκίνητο της Χρονιάς και είναι σημαντικό για εμάς το γεγονός πως άρεσε στους πιο αυστηρούς κριτές των αυτοκινήτων. Αναφορικά με την ασφάλεια, η διάκριση από τη Euro NCAP αποτελεί κάτι που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.

adb: Πώς εξελίσσεται η πορεία πωλήσεων της Giulietta, με βάση τη δύσκολη οικονομική συγκυρία;

Γ.Κ.:
Με βάση τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, είμαστε πολύ ικαν οποι- ημένοι από την πορεία των πωλήσεων. Βλέπουμε κι από τα νούμερα ότι στην κατηγορία που μας ενδιαφέρει, αυτή των μικρομεσαίων, η Giu lietta έχει αποσπάσει μερίδιο αγοράς γύρω στο 6% με 7% σε μηνιαία βάση, που μας κατατάσσει μέσα στους πρώτους 5 της κατηγορίας. Και φυσικά, δεν είναι καθόλου εύκολο να έχουμε φτάσει σε αυτό το σημείο, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία αντιστοιχεί στο 23% της αγοράς γενικά και είναι η δεύτερη κατηγορία στην ελληνική και πανευρωπαϊκή αγορά. Αυτό που ξέρουμε καλά είναι πως η ελληνική αγορά τους τελευταίους 8 με 9 μήνες ταλαιπωρείται λόγω της κατάστασης και δεν μπορούμε να επιδιώξουμε όγκους πωλήσεων. Έτσι προσπαθούμε, όσο περισσότερο μπορούμε, να πετύχουμε μερίδιο αγοράς. Είναι χαρακτηριστικό πως πριν από 3 χρόνια, οι πωλήσεις κινούνταν στο επίπεδο των 280 χιλιάδων ετησίως, ενώ πέρυσι κλείσαμε με 141.000.

adb: Ποιες διευκολύνσεις παρέχετε στον πελάτη ώστε να αποκτήσει την Giulietta;

Γ.Κ.:
Ο Όμιλος Fiat δίνει πολύ μεγάλη σημασία στο θέμα της χρηματοδότησης για την απόκτηση αυτοκινήτου. Γι’ αυτό και ίδρυσε τις εταιρείες FGA Capital Hellas και FGA Bank, που αποτελούν σύμπραξη της Fiat Group Automobiles και της Crédit Agricole και είναι τα επίσημα χρηματοδοτικά ιδρύματα του Ομίλου Fiat. Είναι σημαντικό να υπάρχουν δύο εταιρείες με τεχνογνωσία στην αγορά αυτοκινήτου, που να καλύπτουν με εξειδικευμένες χρηματοδοτικές υπηρεσίες, και κατ’ αποκλειστικότητα, όλες τις πιθανές ανάγκες του υποψήφιου αγοραστή αυτοκινήτου, πέρα από όσα συνήθως παρέχει μια απλή τράπεζα, η οποία διαθέτει μόνο γενικά και τυποποιημένα προϊόντα καταναλωτικής πίστης. Έτσι μπορούμε να προσφέρουμε προϊόντα, όπως την Giulietta, με 0% προκαταβολή, 4,5% ετήσιο επιτόκια μέχρι 72 δόσεις.

adb: Η πρόσφατη τηλεοπτική καμπάνια της Giulietta κυκλοφορεί με το μήνυμα «Χωρίς καρδιά, θα ήμασταν μόνο μηχανές». Τι εκφράζει το μήνυμα αυτό για την εταιρεία;

Γ.Κ.:
Το συγκεκριμένο μήνυμα («χωρίς καρδιά, θα ήμασταν μόνο μηχανές») μιλάει στην καρδιά του υποψήφιου πελάτη, του οδηγού μιας Alfa Romeo. Υπογραμμίζει την ιδιαίτερη σχέση που έχει ο οδηγός με την Alfa του. Δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο με τέσσερις τροχούς. Είναι μια οδηγική εμπειρία, μια διασκέδαση, μια απόλαυση. Είναι σαν να λέμε πως το αυτοκίνητο έχει ψυχή, όσο περίεργο κι αν ακούγεται. Το τηλεοπτικό spot λειτουργεί θετικά και η παρουσία της Uma Thurman είναι ένα καλό testimonial, καθώς η Alfa θεωρείται η πιο sexy μάρκα του Ομίλου. Μέσα από τη διαφήμιση, τηλεοπτική και έντυπη, θέλουμε να προωθήσουμε τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και του κινητήρα, που είναι: χαμηλή κατανάλωση, οικονομία, επιδόσεις, οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια. Έτσι, προσπαθούμε μέσα από τη διαφήμιση και το περιθώριο που μας αφήνει το κάθε μέσο, να υπογραμμίσουμε αυτά τα προϊοντικά χαρακτηριστικά της Alfa.




adb: Ποιες είναι οι τάσεις στις οποίες θα επενδύσετε μέσα στο 2011;

Γ.Κ.:
Θα συνεχίσουμε να υπογραμμίζουμε την έννοια του downsizing, που εκφράζει την τάση της αγοράς να στρέφεται σε αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού, με υψηλότερες ιπποδυνάμεις και με οικονομικά και οικολογικά στοιχεία. Αυτό εντάσσεται στα μηνύματα που θέλουμε να περάσουμε μέσα από τη διαφήμιση και τα καινούργια μας προϊόντα. Για παράδειγμα, η Giulietta θα εφοδιάζεται με το TCT (Twin Chutch Technology), το τελευταίας τεχνολογίας αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, που αν το συγκρίνεις με ένα συμβατικό κιβώτιο, βλέπεις πως έχει την ίδια κατανάλωση ή και λίγο καλύτερη, με συνέπεια να διευκολύνει σημαντικά την κίνηση στην πόλη.

adb: Ποιοι είναι οι άξονες πάνω στους οποίους κινείται η οικολογική πολιτική του Ομίλου Fiat;

Γ.Κ.:
Η οικολογική πολιτική του Ομίλου είναι μια προσπάθεια αρκετών χρόνων και όχι πρόσφατη. Επενδύουμε εδώ και καιρό στην οικολογία, απλά τώρα φαίνονται τα αποτελέσματα και μπορεί να τα δει ο καταναλωτής. Έχουμε υπογραμμίσει την προσπάθεια αυτή σε όλη την επικοινωνία των προϊόντων του Ομίλου, είτε μιλάμε για τη Fiat, είτε για την Alfa Romeo, είτε για τη Lancia, και την εκφράζουμε με above the line διαφημιστικά spot και καταχωρίσεις, αλλά και με below the line ενέργειες. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρω πως το Νοέμβριο είχαμε πραγματοποιήσει μια εκδήλωση, όπου είχαμε προσκαλέσει τον Έλληνα επικεφαλής της Fiat Powertrain Technologies (είναι η εταιρεία του Ομίλου που ειδικεύεται στην έρευνα, ανάπτυξη, παραγωγή και πώληση μηχανών και κιβωτίων) και μας εξήγησε τι σημαίνει οικολογία στο αυτοκίνητο. Η Fiat σημείωσε για τέταρτη χρονιά από το 2007 το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών CO2 για τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν το 2010: 123,1 γραμμχιλ. Το εκπληκτικό αυτό αποτέλεσμα την τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας: Η Fiat είναι η μοναδική μάρκα που βρίσκεται ήδη κάτω από τη μέση ευρωπαϊκή τιμή των 130γραμμχιλ., που έχει οριστεί για το 2015. Το ρεκόρ επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία Jato, επικεφαλής παγκοσμίως στις συμβουλευτικές υπηρεσίες και την έρευνα στον τομέα του αυτοκινήτου. Οικολογία δεν είναι απλώς αυτό που καίει το αυτοκίνητο.

Εμείς επενδύουμε στην οικολογία στα αυτοκίνητά μας, από τη στιγμή που ξεκινάμε να παράγουμε ένα αυτοκίνητο, στα καύσιμα που «καίει» κατά τη διάρκεια ζωής του και στην ανακύκλωσή του. Βλέπουμε όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου και την ενέργεια που παράγεται και καταναλώνεται στη διάρκειά της. Έχουμε επενδύσει στο συγκεκριμένο τομέα, βλέποντας εκεί που πραγματικά μπορούμε να έχουμε ένα θετικό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Έχουμε απτά αποτελέσματα, καθώς -όπως σας ανέφερα- ο Όμιλός μας έχει τη χαμηλότερη εκπομπή ρύπων στην Ευρώπη, για 4η συνεχόμενη χρονιά.

Εν συνεχεία, βλέπουμε τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας, καθώς στην Ελλάδα ο κόσμος πιστεύει πως υπάρχουν μονάχα οι βενζινοκινητήρες. Δεν είναι έτσι τα πράγματα, καθώς υπάρχει επίσης το πετρέλαιο, το υγραέριο ή φυσικό αέριο. Ακόμα δεν έχουν εφαρμοστεί στην πράξη αυτές οι μορφές στη χώρα μας και κάνουμε προσπάθειες για να τις φέρουμε εδώ, καθώς είναι καλύτερες για το περιβάλλον και την τσέπη του καταναλωτή.

adb: Πώς εντάσσεται η Giulietta σε αυτή την πολιτική;

Γ.Κ.:
Το μεγάλο πλεονέκτημα της Giulietta είναι ο κινητήρας MultiAir των 170 ίππων, που καταναλώνει 5,9 λίτρα/100 χλμ, εκπομπές ρύπων CO2 134 γραμμχλμ. Από τον Οκτώβριο θα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα η Giulietta 1.4 TB 120hp GPL, καθώς και η MiTo 1.4 ΤΒ 120hp GPL (όλοι οι κινητήρες προδιαγραφών Euro 5). Η πολιτική της Giulietta εντάσσεται στην οικολογία, αλλά συγχρόνως έχει μια πιο σπορ ταυτότητα. Αυτά τα στοιχεία την ανέδειξαν και σε Αυτοκίνητο της Χρονιάς.

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε κι ένα άλλο στοιχείο, που σχετίζεται με την οικολογία και είναι το Start & Stop, που απενεργοποιεί και ενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματάει στην πόλη σε συνθήκες κίνησης (π.χ. φωτεινός σηματοδότης), το Gear Shift Indicator που υποδεικνύει την κατάλληλη στιγμή αλλαγής σχέσης στο κιβώτιο και είναι διαθέσιμο σε όλες τις MiTo Multiair και JTDM-2 2ης γενιάς, καθώς και σε όλους τους κινητήρες της Giulietta εκτός από την QV. Για πιο σπορ οδήγηση ο οδηγός
έχει την επιλογή του DNA (Dynamic, Normal, All weather).

To DNA προσφέρει τρεις διαφορετικές συμπεριφορές στο αυτοκίνητο, προκειμένου να καλύψει το στιλ οδήγησης που προτιμάει ο κάθε οδηγός της MiTo: Σπορ (Dynamic), κανονικό (Normal), κορυφαία ασφάλεια στις πιο δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης (All weather). Πρόκειται για ένα σύστημα με το οποίο μπορεί ο πελάτης, ανάλογα με τη διάθεσή του και τις συνθήκες, να διαμορφώσει τον κινητήρα και τις αναρτήσεις, ώστε να οδηγεί με συγκεκριμένο τρόπο.