To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δεν μας τρομάζει η οικονομική κρίση

Δεν μας τρομάζει η οικονομική κρίση
Δεν μας τρομάζει η οικονομική κρίση

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε πώς ξεκίνησε το The Entertainer και ποια ήταν η διαδρομή του μέχρι τη σημερινή παρουσίασή του στην ελληνική αγορά;

P.M.:
Το The Εntertainer ξεκίνησε το 2001 στο Ντουμπάι από την Donna Benton, μια υπήκοο Αυστραλίας, που μετακινήθηκε στην πόλη για μια δουλειά, που -ευτυχώς γι’ αυτήν- δεν συνεχίστηκε για πολύ. Στο Ντουμπάι, όμως, συνειδητοποίησε πως συνέβαιναν πάρα πολλά, πως ο αριθμός των καθημερινών εμπορικών συναλλαγών ήταν τεράστιος και πως υπήρχε πραγματικά η ανάγκη για τη δημιουργία κινήτρων, που θα βοηθούσαν τους καταναλωτές να επιλέξουν τα καταστήματα που θα επισκεφθούν. Κατέληξε λοιπόν σε ένα πολύ δυνατό concept, με πολύ λίγους περιορισμούς στη χρήση του, το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα μια win-win κατάσταση για τους πελάτες και τις επιχειρήσεις. Έτσι γεννήθηκε το The Entertainer, με την Donna να επιμένει από την αρχή στην παροχή προσφορών «1+1 Δώρο», τη δυνατότητα εξαργύρωσής τους και τις 7 ημέρες της εβδομάδας και τους γενικά λίγους περιορισμούς όσον αφορά τη χρήση του προγράμματος. Αν και ζήταγε, όμως, μάλλον πολλά από τις επιχειρήσεις, αυτός ήταν και ο βασικός λόγος της μεγάλης επιτυχίας του The Εntertainer. Ίσως να δυσκολεύτηκε λίγο στην αρχή, αλλά η επιμονή της αυτή στις πρώτες μέρες ήταν που οδήγησε στη σημερινή εικόνα του The Entertainer. Ξεκινήσαμε από το Nτουμπάι, επεκταθήκαμε αρχικά σε όλες τις γειτονικές χώρες GCC (Gulf Cooperation Council) και το 2012 κάναμε το μεγάλο βήμα της επέκτασης στην Ασία με προϊόν στη Σιγκαπούρη, την Αφρική, όπου αποκτήσαμε παρουσία στη Νότια Αφρική, αλλά και την Ευρώπη, καθώς ξεκινήσαμε δραστηριότητα στο Λονδίνο. Κάναμε την είσοδό μας σε νέες ηπείρους και σε όλες αυτές τις περιοχές καταγράφουμε σημαντική ανάπτυξη μέσα στα τρία τελευταία χρόνια. Αυτή τη στιγμή έχουμε προϊόντα για τη Σιγκαπούρη και τη Μαλαισία στην Ασία, για το Γιοχάνεσμπουργκ, το Κέιπ Τάουν και το Ντέρμπον στη Νότιο Αφρική και με την παρουσίαση του προγράμματος franchise το 2014 διαθέτουμε παρουσία σε Λονδίνο, Κύπρο, Μάλτα και πλέον και στην Αθήνα.

adb: Γιατί επιλέξατε να δραστηριοποιηθείτε και στην Αθήνα; Δεν σας αποθάρρυνε η δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει τα τελευταία χρόνια η χώρα;

P.M.:
Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που ξεκινήσαμε τη δραστηριότητά μας στην Αθήνα. Οι Έλληνες είναι πολύ κοινωνικοί σαν λαός, τους αρέσει να βγαίνουν, να διασκεδάζουν. Θεωρούμε, λοιπόν, πως στο The Entertainer θα βρουν ένα προϊόν που πραγματικά τους εξυπηρετεί. Όσον αφορά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, πρέπει να επισημάνω πως δραστηριοποιούμαστε στη Μέση Ανατολή εδώ και περίπου 14 χρόνια, ενώ η οικονομική κρίση εκεί δεν έχει επηρεάσει την πορεία των προϊόντων μας. Αντιθέτως, κάθε χρόνο καταγράφουμε αύξηση τζίρου. Οι άνθρωποι μπορεί να έχουν περιορίσει το πόσο συχνά βγαίνουν, αλλά εξακολουθούν να θέλουν να βγουν! Θέλουν να διασκεδάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Το The Entertainer τούς επιτρέπει να το κάνουν και να εξοικονομούν παράλληλα χρήματα. Συνεπώς, ούτε η κρίση στην Ελλάδα θεωρώ πως θα μας δημιουργήσει προβλήματα.

adb: Ήταν η δύσκολη οικονομική συγκυρία παράγοντας που έκανε πιο εύκολη την προσπάθειά σας να συνεργαστείτε με επιχειρήσεις στην Ελλάδα;

P.M.:
Και ναι και όχι. Υπάρχουν σίγουρα σήμερα επιχειρήσεις που αναζητούν περισσότερους τρόπους για να προωθήσουν τις δραστηριότητές τους και να απευθυνθούν σε περισσότερους και διαφορετικούς καταναλωτές. Θα πρέπει όμως, επίσης, να σας αναφέρω το βασικό μοντέλο λειτουργίας του The Entertainer. Οι επιχειρήσεις πληρώνουν μόνο όταν κάποια προσφορά εξαργυρώνεται. Πληρώνουν μόνο όταν κάποιος πελάτης βρεθεί στην επιχείρησή τους και προχωρήσει σε αγορές. Το The Entertainer είναι απόλυτα performance-based και αυτό είναι κάτι καινούργιο για το 2016. Μας βοήθησε όμως σημαντικά να υπογράψουμε συμφωνίες με τις επιχειρήσεις, καθώς εάν δεν οδηγήσουμε πελάτες στα καταστήματά τους, δεν πρόκειται να πληρωθούμε.

adb: Τι αναζητάτε στις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεστε;

P.M.:
Θέλουμε το προϊόν μας να είναι όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό στους καταναλωτές. Γι’ αυτό αναζητούμε συνεργασίες με επιχειρήσεις που προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Επίσης, θέλουμε να συνεργαζόμαστε με μια ποικιλία διαφορετικών επιχειρήσεων. Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε μόνο fine-dinning εστιατόρια, γιατί θα απευθυνόμασταν μόνο σε μια συγκεκριμένη κατηγορία κοινού. Διαθέτουμε, λοιπόν, μια ευρεία γκάμα, που την αποτελούν finedinning εστιατόρια, casual dinning εστιατόρια, καφέ, bars και χώροι που προσφέρουν δραστηριότητες περιποίησης και αναψυχής. Προσφέρουμε πράγματα που αρέσουν στους ανθρώπους να κάνουν. Βέβαια, θα πρέπει να αναφέρω πως στο Ντουμπάι, πέρα από το βασικό προϊόν, που μοιάζει με της Αθήνας, έχουμε και εξειδικευμένα προϊόντα, που εστιάζουν αποκλειστικά σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως για παράδειγμα τα πολύ καλά εστιατόρια, οι χώροι για την περιποίηση σώματος (γυμναστήρια, spa, ινστιτούτα αισθητικής κ.λπ.) ή οι επιχειρήσεις που απευθύνονται στα παιδιά. Όσο αναπτύσσεται λοιπόν το προϊόν, υπάρχουν και ο χώρος και η ευκαιρία για την παρουσίαση πιο εξειδικευμένων προτάσεων.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το βασικό κοινό-στόχος, στο οποίο απευθύνεται το The Entertainer Greece;

P.M.:
Το βασικό κοινό-στόχος μας θεωρώ πως είναι παρόμοιο στις περισσότερες χώρες. Είναι κυρίως ζευγάρια, οικογένειες αλλά και παρέες, που θέλουν να βγαίνουν έξω. Υπάρχουν προσφορές για όλους και αυτή είναι η επιδίωξή μας. Ηλικιακά κινούμαστε μάλλον μεταξύ 20 και 55 και για ανθρώπους που φυσικά είναι κοινωνικοί και θέλουν να βγαίνουν έξω με την οικογένεια και τους φίλους τους.

adb: Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για την ανάπτυξη του The Entertainer στην Ελλάδα; Έχουν τεθεί κάποιοι συγκεκριμένοι στόχοι;

P.M.:
Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με 183 επιχειρήσεις και ο στόχος για την επόμενη χρονιά είναι να ξεπεράσουμε τις 300. Υπάρχουν υψηλοί στόχοι για την Αθήνα, ενώ επιδίωξη της ελληνικής ομάδας του The Entrtainer είναι να επεκταθεί γρήγορα στην υπόλοιπη Ελλάδα. Στόχος είναι η ανάπτυξη αρχικά στη Θεσσαλονίκη και στα νησιά.

Η είσοδος στην Ελλάδα

Το Τhe Entertainer είναι μια διεθνής εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι, που ιδρύθηκε το 2001 από την Donna Benton και το όνομά της είναι συνυφασμένο με την παροχή Προσφορών «1+1 Δώρο» σε υψηλής ποιότητας συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Διαθέτει παρουσία σε Μέση Ανατολή, Αφρική, Ασία και Ευρώπη και μέχρι σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο έχει λανσάρει πάνω από 45 διαφορετικά προϊόντα, σε 40 προορισμούς και σε 15 χώρες. Πλέον η εταιρεία κάνει την είσοδό της και στην ελληνική αγορά μέσω της Al Zarooni Emirates Investments LLC (ZEI) - Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που κατέχει το franchise του The Entertainer Athens. Η ΖΕΙ επενδύει στους τομείς Υγείας, Τροφίμων, Εκπαίδευσης, Logistics, Υπηρεσιών και Οικονομικών Υπηρεσιών.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την πρώτη επένδυσή μας στην Ελλάδα αλλά και για την αποκλειστική διάθεση του Τhe Εntertainer από τα καταστήματα Public στην Αθήνα. Το Τhe Εntertainer έρχεται να προσφέρει μοναδικές οικονομικές προτάσεις στη διασκέδαση του εξωστρεφούς Έλληνα, ενώ παράλληλα θα ενισχύσει τους τζίρους των επιχειρήσεων που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμά του», σημείωσε σχετικά ο Adil Al Zarooni, CEO της Al Zarooni Emirates Investments LCC και Chairman του The Entertainer Athens.

Το The Entertainer ξεκινά από την Αθήνα και γρήγορα θα επεκταθεί στην υπόλοιπη Ελλάδα. Διατίθεται σε έντυπη μορφή (βιβλίο) αποκλειστικά στα Public στην τιμή των 39 ευρώ, αλλά και σε ηλεκτρονική μορφή μέσω του The Entertainer Αpp. Μanaging Director της The Entertainer Αthens είναι ο Alex Costoulas, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως το συνολικό επικοινωνιακό λανσάρισμα του The Entertainer στην Ελλάδα έχει αναλάβει η Omni Apico (μέλος του ομίλου εταιρειών Algean Group). H Omni Apico είναι μια ευρωπαϊκή εταιρεία Στρατηγικού Μάρκετινγκ και Εταιρικής Επικοινωνίας με γραφεία στην Αθήνα και το Λονδίνο.